کد خبر 1080792
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کالدرون از بدعهدی‌ها خسته شد/او ‌آماده مذاکره با پرسپولیس است

مترجم کالدرون امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل حضورش در این باشگاه و ماجراهای کالدرون صحبت های تازه ای را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، امیر جنانی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز با سیدی به باشگاه آمدیم تا در خصوص توافقی که زمان انصاری‌فرد انجام شد، مطالباتمان را دریافت کنیم. در آن زمان یک قراردادی امضا شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات مدیریتی تا امروز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ایم و امروز آمده‌ایم در این خصوص صحبت کنیم. قراردادم خیلی جزئی است و به عنوان مترجم کالدرون 30 میلیون از باشگاه طلب دارم. 

وی در خصوص جدایی کالدرون از پرسپولیس عنوان کرد: خیلی از اتفاقات می‌توانست به وجود بیاید و من به عنوان مترجم در جریان نباشم. اتفاقاتی که از اول فصل رخ داد باعث تصمیم جدایی کالدرون شد. یکسری بدعهدی‌ها صورت گرفت و قول‌هایی که عملی نشد باعث خستگی کالدرون شد. 

بیشتر بخوانید:

گام رو به جلوی پرسپولیس در پرونده کالدرون

مترجم کالدرون در رابطه با شکایتش در فیفا و توافق باشگاه پرسپولیس با او خاطرنشان کرد: من در جریان قرارداد او نیستم. کاظمی به عنوان وکیل او کارهای کالدرون را انجام می‌دهد. تا جایی که در جریان هستم او شکایت کرده است و در چند مصاحبه اخیرش گفته است من در خصوص پرسپولیس منعطف هستم و اگر باشگاه تمایل داشته باشد من آماده مذاکره هستم. 

وی در خصوص مشکلات کالدرون با برخی از بازیکنان پرسپولیس به خصوص سیدجلال حسینی و امید عالیشاه، گفت: اختلافی بین بازیکنان و کالدرون وجود نداشت. سیدجلال را به عنوان یک کاپیتان قبول داشت و همیشه این را مطرح می‌کرد. با امید عالیشاه درگیری خاصی نداشت و تشخیص سرمربی بود که یک بازیکن در چه پستی حضور داشته باشد.

جنانی در خصوص ماجرای پیش آمده در هتل و حضور بعضی افراد همراه کالدرون تاکید کرد: در ماجراهایی که در خصوص هتل برای کالدرون پیش آمد، می‌خواستند او را خراب کنند و یک شب همسرش به ایران آمد و در منزلش بود و بعد به هتل آمدند و این اتفاق‌ها به وجود آمد و اتفاقات قشنگی نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس