کد خبر 1080778
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
رادوشوویچ: بعد از 4 سال انتظار شانس به من رو کرده است/هواداران پرسپولیس من را متقاعد کردند که بمانم+ فیلم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحال هستم که قرار است فصل آینده دروازه‌بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ که به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه داوود فنایی اعلام کرده فصل آینده وی گلر اول این تیم خواهد بود عنوان کرد: زمان زیادی منتظر این موضوع بودم و خوشحالم که مربی گلرهای تیم من را انتخاب کرده است. مهمترین مساله در فوتبال این است که مربی شما را قبول داشته باشد. قطعا آن ۴ سالی که انتظار کشیدم خودش گویای این موضوع است. خیلی خوشحال هستم که قرار است دروازه‌بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلب خود را از پرسپولیس دریافت کرده است یا خیر گفت: بعضی وقت‌ها این صبر خسته کننده بود ولی در حال حاضر بله. بابت این موضوع هم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

شروط پرسپولیس برای پیدا کردن جانشین بیرانوند

گلر پرسپولیس در خصوص اینکه ایا از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است یا خیر عنوان کرد: همه بازیکنان آمده مسابقات هستند و امیدوارم بتوانیم مسابقات را ادامه بدهیم و قهرمان شویم.

رادوشوویچ در خصوص اینکه وی از بازیکنان با سابقه خارجی در لیگ است و ارتباط وی با هواداران این تیم هم خوب است تصریح کرد: حقیقتا وقتی به ایران آمدم فکر نمی‌کردم مدت زیادی در اینجا بمانم ولی در سالهای اخیر اتفاقاتی افتاد که من را خوشحال کرد.خانواده من هم از این موضوع خوشحال هستند و من از بودن در کشور شما لذت می‌برم. هواداران پرسپولیس من را متقاعد کردند که در این تیم بمانم و دوست دارم کارم را با این تیم ادامه بدهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس