کد خبر 1080707
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
استقلال با امتیاز «ستارگان» در لیگ برتر فوتبال/خبری ازشمسایی نیست

باشگاه استقلال با خرید امتیاز تیم ستارگان ورامین فصل آینده در لیگ برتر فوتسال شرکت می کند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته خبر تیم داری باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال بازتاب زیادی در رسانه های مختلف داشته و اهالی فوتسال را به بازگشت هیجان بیشتر در لیگ برتر امیدوار کرده است.

استقلال با مدیریت احمد سعادتمند برنامه ریزی خود را برای تیم داری در فوتسال ارائه داده و از فصل بعد قطعاً آبی پوشان به جمع دیگر تیم های لیگ اضافه می شوند.

این اتفاق با خرید امتیاز تیم فوتسال «ستارگان ورامین» که در تیم برتر لیگ حضور داشت رقم خرده و استقلالی ها کار خود را در این ارتباط پیش برده اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش شمسایی به حضور استقلال در لیگ فوتسال

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده در جلسه بعدی هیئت رئیسه امسال درباره ساز و کار حضور استقلال در لیگ تصمیم گیری می شود. در این میان حتی صحبت از افزایش تعداد تیم های لیگ به ۱۶ تیم هم به میان آمد اما به نظر می رسد این موضوع با خرید امتیاز ستارگان از سوی باشگاه استقلال منتفی است.

از سوی دیگر از وحید شمسایی به عنوان گزینه سرمربی گری استقلال در لیگ برتر فوتسال یاد می شد  اما مدیران باشگاه استقلال قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم فوتسال خود را ندارند و به این ترتیب آبی های پایتخت فصل بعد هم با رضا داورزنی کارشان را در لیگ ادامه خواهند داد.

محل برگزاری مسابقات تیم فوتسال استقلال در یکی از سالن های استاندارد شهر  تهران خواهد بود و به این ترتیب از تیم ستارگان تنها بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی باقی می مانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس