کد خبر 1080440
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
شیعی: سنگین بودن قرارداد ویلموتس تعریف شماست، ما در جریان امور بودیم/ وزیر ورزش حضور افتخاری در مجمع داشته باشد

محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد مبلغ سنگین قرارداد ویلموتس، تعریف خبرنگاران است و موضوع باید توسط کارشناسان بررسی شود.

به گزارش مشرق، محمود شیعی درباره رد پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اظهار داشت: این موضوع طبیعی بود. در برنامه زمان‌بندی خودمان، رفت و برگشت‌های اساسنامه را دیده بودیم. فیفا روی برخی موارد بحث کرد و این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شد. این موضوع با همکاری دوستان دیگر روان‌تر و اساسنامه به فیفا ارسال شد. فکر می‌کنم این پیش‌نویس با نتیجه مثبتی برگردد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان درباره اینکه امضای او پای قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال دیده می‌شود و اینکه چقدر در جریان جزئیات این قرارداد بوده است، گفت: هیئت رئیسه باید در جریان هر قراردادی باشد و اعضا به‌عنوان افراد مطلع از قرارداد، در صفحه آخر امضا می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط و مبلغ سنگین قرارداد ویلموتس، مطلع بوده است یا خیر، تصریح کرد: اینها تعاریفی است که شما (خبرنگاران) دارید. اینکه این قرارداد سنگین بوده است یا نه و اینکه چه شرایطی داشته، باید توسط کارشناسان بررسی شود، اما در حد اطلاع ما بوده است. پس از اینکه ویلموتس به ایران آمد،‌ با ما صحبت کردند و ما را در جریان قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

وقتی کسی انتخاب ویلموتس را گردن نمی‌گیرد

شیعی درباره گنجاندن بند حق فسخ در قرارداد ویلموتس که مهدی تاج از آن تمجید کرده بود، خاطرنشان کرد: تاج توضیحات کامل این موضوع را داد و از خودش بپرسید. او و مشاوران حقوقی‌اش کارها را انجام دادند.

وی درباره مطرح شدن کمیته انتقالی برای فوتبال ایران و حذف وزیر ورزش و معاونانش از جمع اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بیان کرد: با توجه به خواسته‌های فیفا و تطابق خواسته آن با نظام ما، ان‌شاءالله کار به کمیته انتقال نخواهد رسید و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. درخواست ما این است که وزیر ورزش به صورت افتخاری در مجمع فدراسیون، تشریف داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ممکن است فیفا یک نفر را به انتخابات فدراسیون بفرستد تا درباره حضور وزیر در مجمع مطلع شود، گفت: ما با فیفا روراست صحبت کردیم. وزیر ورزش می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد، اما صاحب رأی نیست. ما از پشتیبانی وزارت ورزش در کارها استفاده می‌کنیم. با فیفا مکاتبه کردیم و نظرات خود را گفتیم.

شیعی درباره اینکه گفته شد ویلموتس توسط انجمن فرهنگی ایران - هلند به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس