اعلام رسمی تاریخ‌های پیشنهادی AFC برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به فدراسیون‌های عضوش تاریخ‌های پیشنهادی برای برگزاری دیدارهای معوقه مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه الوطن قطر، AFC رسماً روزهای ۸ و ۱۳ اکتبر (۱۷ و ۲۲ مهر)، ۱۲ و ۱۷ نوامبر (۲۲ و ۲۷ آبان)  سال جاری میلادی را برای برگزاری دیدارهای باقیمانده مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، پیشنهاد داده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مشورت با فیفا تاریخ‌های جدید را به فدراسیون‌های عضوش پیشنهاد کرده است. همچنین در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند) دیدارهای مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا طبق تقویم جهانی فیفا برگزار خواهند شد.

AFC همچنان شرایط کلی کشورها در ارتباط با بیماری ویروس کرونا را تحت‌نظر خواهد داشت تا بتواند سلامتی همه تیم‌ها، بازیکنان، کادر فنی، پرسنل اداری و هواداران را تضمین کند. محدودیت‌های دولت‌ها در سفرهای بین‌المللی و معاینات پزشکی از دیگر مواردی هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد کرد. AFC  در صورت نیاز به بررسی دوباره تقویم جدید دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با توجه به شیوع ویروس کرونا به فدراسیون‌های عضوش اطلاع‌رسانی می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس