کد خبر 1079901
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
هواشناسی

مدیرکل هواشناسی استان تهران درخصوص پیش بینی وضع هوای استان تهران گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران درباره شرایط آب و هوایی استان اظهارکرد: براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بارش‌های امسال ۸ درصد کمتر از پارسال شد

پیش‌بینی باران در برخی استان‌ها از امروز

وی در ادامه افزود: برای فردا جمعه، در ساعات روز و شب وضعیت جوی صاف تا کمی ابری  و در بعدازظهر با افزایش سرعت وزش باد روبه‌رو خواهیم بود که این وزش باد برای کل استان تهران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه در نواحی جنوب و جنوب غربی استان خیزش موقت گردوخاک موردانتظار است گفت: همچنین برای روزهای شنبه و یک شنبه در نیمه شمالی استان افزایش ابر که در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه خواهد بود پیش بینی می‌شود و نیز انتظار داریم روند افزایش دما متوقف شود و از هفته آینده کاهش نسبی دمای هوای تهران به وقوع بپیوندد.

جلالی درباره میران دمای فعلی تهران نیز گفت: در حال حاضر آسمان تهران قسمتی ابری، دمای تهران ۳۷ درجه سانتی گراد و سرعت وزش باد نیز ۷ کیلومتر برساعت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس