افغانستان کرونا

معاون اول رییس‌جمهور افغانستان از ابتلای بیش از نیمی از اعضای خانواده و همکارانش به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، «امرالله صالح»، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از ابتلای بیش از نیمی از اعضای خانواده و همکارانش به ویروس کرونا خبر داده و از مردم خواسته است که این ویروس را جدی بگیرند.

صالح روز پنج‌شنبه، پانزدهم جوزا در صفحه فیسبوکش نوشت که کرونا «آفت همه‌گیر» و «جدی»‌ است و از مردم خواسته که توصیه‌ها و حرف‌های علمی وزارت بهداشت افغانستان را به منظور نجات خود و خانواده‌های خود در نظر بگیرند.

ببینید:

عکس/ زندگی زیر سایه کرونا در افغانستان

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد که هیچ کسی در امان نیست و باید همه دست به کار شوند تا آسیب‌های ناشی از این «ویروس مهلک» کاهش یابد.

به گفته صالح، افغانستان در «بدترین مرحله شیوع ویروس کرونا» قرار دارد. وی تصریح کرده که حکومت این مراحل را از قبل پیش‌بینی کرده و تمام منابع و توانش را برای خدمت به مردم به کار خواهد بست.

وی در ادامه گفت که همکاری مردم می‌تواند شدت و پهنای بحران کرونا را کاهش داده و از شهروندان خواسته است که برای نجات خود و خانواده‌شان با وزارت بهداشت افغانستان همکاری کنند.

صالح در حالی از ابتلای اعضای خانواده و همکارانش به ویروس کرونا خبر می‌دهد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت افغانستان، تاکنون ۱۸ هزار و ۵۴ تن در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌ که از این میان، ۳۰۰ تن جان باخته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس