کد خبر 1079753
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
سیروس پورموسوی

سرمربی مستعفی تیم ملی جوانان گفت: قصد دارم به لیگ برتر بازگردم و مربیگری کنم.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی در مورد دلیل جدایی‌اش از تیم ملی جوانان گفت: این موضوع اصلاً جدید نیست چهار ماه پیش من از تیم ملی جوانان خداحافظی کردم و پس از آن  هم که کرونا آمد. برایم جالب است که برخی می‌گویند ادامه همکاری با تیم ملی جوانان چیست در حالیکه من چهار ماه پیش خداحافظی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب برای جوانان در آستانه جام ملت‌ها

وی افزود: اکنون هدف و برنامه‌ام این است که به لیگ برتر بازگردم و دوباره سرمربی شوم. اولویت من حضور در لیگ برتر است و اگر نشد در لیگ دسته اول مربیگری خواهم کرد.

سرمربی مستعفی تیم ملی جوانان در مورد شایعه حضورش در تیم ذوب‌آهن به عنوان سرمربی گفت:  خدا شاهد است تا کنون هیچ صحبت و مذاکره‌ای نکرده‌ام. 

پورموسوی در مورد علت کناره‌گیری‌اش از تیم ملی جوانان گفت: خاطرات خوبی در تیم ملی جوانان داشتم و دلم نمی‌خواهد حرفی بزنم که باعث گلایه شود. من معتقدم تیم ملی در همه رده‌هایش متعلق به مردم است و مردم مالک آن هستند و ما فقط امانتدار هستیم. من 15 ماه خوب را در تیم ملی جوانان سپری کردم و پس از آن احساس کردم که دیگر راه پیشرفت برای من و تیم ملی وجود ندارد و از این تیم خداحافظی کردم. 

وی در مورد اینکه ظاهراً 29 خرداد قرار است مسابقات جوانان آسیا قرعه‌کشی شود، گفت: بله من هم این خبر را شنیده‌ام اما احساس می‌کنم تورنمنت جوانان آسیا به تعویق بیفتد. چون معمولاً  پیش از مسابقات قهرمانی آسیا تورنمنت‌های دوستانه‌ای در کشورهایی مثل چین و تاجیکستان برگزار می‌شد و تیم‌های ملی کشورها در این رقابت‌ها خود را آماده می‌کردند اما اکنون تیم ملی هیچ کشوری آماده‌سازی مناسبی نداشته و بعید می‌دانم این رقابت‌ها در موعد مقرر برگزار شود. قبلاً قرار بود 23 مهر تا 10 آبان این مسابقات انجام شود اما با شرایطی که ویروس کرونا رقم زد فکر می‌کنم که این رقابت‌ها به تعویق بیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس