کد خبر 107951
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰

نقص فنی و تاخیر در پرواز هواپیمای سعودی ایر لاین باعث شد تا زائران اصفهانی پس از انتظار چندین ساعته ،به جای حرکت به سمت مدینه به سمت منازل خود حرکت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، صبح امروز قرار بود حدود 430 نفر از زائران اصفهانی به سمت مدینه حرکت کنند که متاسفانه هواپیمای سعودی با تاخیر در ورود به فرودگاه و علاوه بر آن نقص نفی، تمام مسافران را غافلگیر کرد.

یکی از مسافران در این خصوص گفت: مسافران بر اساس برنامه اعلام شده ،ساعت 2 بامداد در فرودگاه حاضر شدند تا نهایتا در ساعت 5 بامداد به سمت مدینه حرکت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از چندین ساعت تاخیر مسافران حدود ساعت 7 بامداد سوار هواپیما شدند و تا حوالی ساعت 9.30 بامداد نیز در انتظار پرواز بودند که سرانجام پرواز انجام نشد.

این زائر اصفهانی گفت: با وجودی که مهر خروج از کشور بر گذرنامه زائران خورده  بود، این گذرنامه‌ها  و  بار زائران، نزد فرودگاه باقی ماند و فرودگاه بین المللی اصفهان از زائران خواست تا به سمت منازل خود حرکت کنند.

وی با گلایه از عدم سرویس دهی مناسب برای انتقال زائرانی که ساعتها در انتظار حرکت به سمت عربستان سعودی بودند گفت: متاسفانه در حال حاضر برای انتقال به سمت منزل خود نیز با مشکل مواجه شده‌ایم، چرا که هیچ تاکسی و وسیله‌ای برای انتقال مسافران وجود ندارد.

 مدیر کل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز در این خصوص به مهر گفت: این پرواز مربوط به شرکت سعودی  ایر لاین (اصفهان – مدینه) است.

علی قاسم زاده در ادامه اظهار داشت: این پرواز با دو ساعت تاخیر وارد فرودگاه شهید بهشتی شد و مسافران پرواز نیز به علت نقص فنی، در هواپیما حبس شدند تا  نهایتا مشکل برطرف شد و پیاده شدند.

وی با اشاره به اینکه احتمال جایگزین شدن هواپیما وجود دارد اظهار داشت: مسئولان این شرکت هواپیمایی در حال انجام رایزنی‌های لازم در این خصوص هستند و این جایگزینی باید از طریق عربستان انجام شود.

قاسم زاده تعداد زائرین را نزدیک به 430 نفر اعلام کرد و ادامه داد: چون موضوع این هواپیما فنی است و مسئولیت آن با شرکت سعودی است نه ایران ما نیز در انتظار تصمیم گیری مسئولین ذیربط هستیم تا نهایتا  نقص فنی برطرف شود و یا یک هواپیمای جایگزین زائرین را به مقصد برساند.

مدیر کل فرودگاه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: این جایگزینی باید از طریق خود شرکت سعودی انجام شود و احتمالا چندین ساعت طول می‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس