کد خبر 1079346
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۲۸۰۰۰ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۶ میلیون و ۴۵۲ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور برزیل در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۸ هزار مبتلا به مجموع ۵۵۸ هزار مبتلا رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۸۲ هزار و ۴۷۹ نفر جان خود را ازدست داده‌اند.

بیشتر بخوانید

فاکتورهای پرخطر تاثیرگذار بر شدت کرونا مشخص شد

سهم ۷۰ درصدی سیاه‌پوستان از مرگ در اثر کرونا

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳ میلیون و ۶۶ هزار و ۶۹۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹ هزار و ۴۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۸۱ هزار و ۲۰۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۰۸ هزار و ۵۹ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش ۲۸ هزار و ۸۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۵۸ هزار و۲۳۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۳۱ هزار و ۳۰۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ‌۸۶۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲۳ هزار و ۷۴۱ مبتلا رسیدهاست؛ تاکنون ۵ هزار و ۳۷ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، هند و آلمان نیز به ترتیب با ۲۸۷ هزار و ۱۲، ۲۷۷ هزار و ۹۸۷، ۲۳۳ هزار و ۵۱۵، ۲۰۷ هزار و ۶۱۵ و۱۸۴ هزار و ۹۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای پرو با ۱۷۴ هزار و ۸۷۴ مبتلا و ترکیه با ۱۶۵ هزار و ۵۵۵ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به‌ترتیب با ۶۴۵ هزار و ۹۷۴، ۲۵۳ هزار و ۵۷۰ و ۱۸۶ هزار و ۹۵۸ هزاربهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , کشور برزیل ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس