کد خبر 1079270
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
جاده های کشور

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران سنگین، پرحجم و در مناطقی فوق سنگین در جریان است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در مناطقی مانند امامزاده هاشم(ع) ترافیک با پس زدگی و فوق سنگین است و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند. 

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده،گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در شهرهای عبوری این محور فوق سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم گزارش شده و به دلیل گنجایش بالای عبور وسایل نقلیه از این محورها با گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین مواجه نمی‌شویم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه به صورت یکطرفه در خواهد آمد، تاکید کرد: این محور از ساعت ۱۲ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد روز شنبه این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرف درخواهد آمد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای شرق استان، بیان کرد: هم وطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو هم وطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده و قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را مد نظر قرار داده و حداقل در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.


محبی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و صبر و شکیبایی در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان مان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    2 0
    ایران بجز شمال سه جهت جغرافیایی دیگه هم داره
    • رضا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
      1 0
      خب مردم شمال چه گناهی کرده اند که باز باید به استقبال بیماری بروند برای خوشگذرانی یک مشت انسان نادان خودخواه ؟؟؟؟؟ واقعا خود مردم استانهای شمالی باید بر ضد این افراد دست به اقدام خشن بزنند چون دولت که گویا کاره ای نیست
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    1 0
    اینها همان اضافه های مملکتمان هستند که جناب کرونا با آغوش باز منتظرشونه.
  • مدنی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    2 0
    واقعا اگر کرونا تموم شده دولت اطلاع رسانی بفرمایند.
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    2 0
    دیوانه های مریض
  • ترسو IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 1
    لطفا سریع تر بروید تا راه برای من هم باز شود !!!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    لشگر محمود افغان و مغولها حمله به شمال.
  • Mohsmad IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    چه ربطی به سه جهت دار ه این بدبختی هست این ادمها بی عقل دارن میان شمال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس