کد خبر 1079258
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
هایکو ماس: آلمان به مأموریت دریایی آمریکا نخواهد پیوست

وزیر امور خارجه آلمان اعتراضات اخیر مردم آمریکا به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس را چیزی فراتر از مشروع خواند و ابراز امیدواری کرد که این اعتراضات به نتیجه مطلوب بینجامد.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک تایمز، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری در برلین اعلام کرد که اعتراضات مردم آمریکا به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس در ایالت مینه‌سوتا امری کاملاً مشروع و قابل درک است.

بیشتر بخوانید:

تاثیر گلوله‌های پلاستیکی پلیس آمریکا بر معترضین +عکس

رئیس پلیس هیوستون خطاب به ترامپ: دهانت را ببند!

وزیر امور خارجه آلمان در خصوص تحولات اخیر آمریکا به خبرنگاران گفت: «اعتراضات مسالمت‌آمیزی که ما در آمریکا شاهدش هستیم و گروه‌های مختلفی از جمله افسران پلیس در آن حضور دارند، چیزی قابل درک و فراتر از مشروع است.»

وی افزود: «فقط امیدوارم که این اعتراضات صلح‌آمیز به خشونت کشیده نشود و فراتر از آن امیدوارم که این اعتراضات تأثیرگذار باشند.»

هایکو ماس همچنین در واکنش به حمله نیروهای پلیس به تنی چند از خبرنگاران شبکه آلمانی دویچه وله در شهر مینیاپولیس اعلام کرد: «در این خصوص با مقامات آمریکایی در تماس هستیم. خبرنگاران باید قادر باشند کار خود یعنی تهیه گزارش‌های مستقل را در امنیت کامل انجام دهند. کشورهای دموکراتیک باید بالاترین استانداردها را برای حفاظت از آزادی رسانه‌ها رعایت کنند.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    6 1
    کسی از او نظر نخواست تو خودت با ترامپ همدست هستی
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    2 1
    این کشور های دموکراتیک از اون شوخی های باحال بود. نمی دونم چرا وقتی تو کشور خودشون تظاهراتی میشه که مخالف منافع دولت هست، این دموکراتیک بودن فراموش میشه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    3 1
    تو نمیخواد نظر بدی، الان ترامپ یه تیکه گوشت میندازه جلوتون واق واقتون می‌خوابه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس