کد خبر 1078653
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
میثم نقی زاده

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که فدراسیون و سازمان لیگ باید بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری را از بلاتکلیفی خارج کنند.

به گزارش مشرق،‌ میثم نقی‌زاده در مورد ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هر باشگاه، بازیکن یا مربی نظر خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت حق با کدام طرف است، چون موافقان و مخالفان برگزاری مسابقات دلایل خاص خودشان را دارند. من هم یک بازیکن هستم و نمی‌دانم شرایط چگونه جلو خواهد رفت، ولی همه ما باید از تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون تمکین کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شایعات درباره برگزاری لیگ زیاد است و تیم‌ها واقعاً بلاتکلیف هستند. این بلاتکلیفی اصلاً خوب نیست و فدراسیون هر چه زودتر باید تصمیم قاطعی درباره لیگ برتر بگیرد. اینکه لیگ ادامه پیدا کند یا با اعلام قهرمان تعطیل شود یا اینکه تصمیم دیگری گرفته شود. فقط به فدراسیون مربوط است و امیدوارم مسئولان فوتبال بعد از مشورت با کارشناسان و شنیدن نظرات مدیران عامل تیم‌ها، یک تصمیم درست و خوب بگیرند.

بیشتر بخوانید:

تست مثبت کرونای‌۳‌عضو تیم نفت مسجدسلیمان

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مشکل مواج هستند، خاطرنشان کرد: من معتقدم اکثر تیم‌ها نمی‌توانند این پروتکل را اجرا کنند، چون امکانات ما برای پیاده کردن این موارد کافی نیست. به‌عنوان مثال امکانات فوتبال در مسجدسلیمان زیاد نیست و اگر قرار است پروتکل‌ را رعایت کنیم فدراسیون باید به تیم‌هایی که از لحاظ مالی و امکانات مشکل دارند کمک کند.

نقی‌زاده در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنم شرایط برای برگزاری بازی‌ها سخت شده و حفظ سلامتی افراد هم بسیار مهم است. امیدارم در نهایت هر چه زودتر تکلیف لیگ مشخص شود، البته فراموش نکنیم که لیگ سال بعد هم وجود دارد و قرار نیست تا شروع لیگ فصل بعد کرونا از بین برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس