کد خبر 1078628
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
رضا آذری

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از شنیدن خبر ابتلای امیدنورافکن به کرونا، واقعا ناراحت شدم.

به گزارش مشرق، رضا آذری در خصوص شرایط تمرینات استقلال اظهار داشت: خداراشکر همه‌چیز خوب است. تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم شرایط طوری شود که بازی‌ها برگزار و سلامت همه بازیکنان هم رعایت شود و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

آذری در مورد اینکه آیا می‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را در ایران مثل کشورهایی نظیر آلمان اجرا کنیم، عنوان کرد: مثل آن‌ها که نه، اما به هرحال کادر پزشکی تیم و دیگران زحمت می‌کشند تا پروتکل‌ها به نحو احسن اجرا شوند.

بیشتر بخوانید:

تفریح دسته‌جمعی فوتبالیست‌ها در اوج کرونا! +عکس

هافبک استقلال در خصوص این شایعه که گفته می‌شود از امید نورافکن کرونا گرفته، گفت: نه اینطور نیست. آن عکس که از من منتشر شد برای حدود ۲۰روز قبل است. ما ۲ماه درکنار هم بودیم اما بعد از تعطیلات به تیم‌های خودمان برگشتیم و الان امید ۲۰روز است که به اصفهان رفته، واقعا خیلی ناراحت شدم. وقتی این خبر را شنیدم آنقدر اعصابم به هم ریخت که تا ۴صبح نتوانستم بخوابم و بیدار بودم. اما به هرحال ان‌شاالله زود خوب می‌شود. با او صحبت کردم و گفت دو هفته در قرنطینه‌ام و بعد از آن بر می‌گردم.

آذری در مورد وضعیت سلامتی و جسمانی خودش، گفت: خداراشکر تست داده‌ام و مشکلی ندارم. از نظر بدنی هم همه چیز خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی شهرهای ایران از نظر شیوع ویروس کرونا،  آیا برگزاری مسابقات به صلاح است، گفت: در این مورد مسئولان برگزاری مسابقات باید تصمیم بگیرند. من به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم همه بازی‌ها برگزار شوند  اما به هرحال اجرای نکات و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن، بر عهده فدراسیون است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    4 2
    بهترین بهانه فرهاد جور شد. هم نشینی آذری با نورافکن. احتمال کرونایی شدن همه اعضای استقلال و در نتیجه تعطیلی کل لیگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس