کد خبر 1078456
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت گفت: نصف فوتی های رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در ۲۸ استان رخ داده و نصف دیگر تنها در ۳ استان واقع شده است.

به گزارش مشرق، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: امروز باید بگوییم که در ۲۶ یا ۲۷ استان کشور آمارهای مربوط به ابتلای به ویروس کرونا ثابت مانده و به سمت مهار کرونا در حرکتیم.

وی افزود: البته متاسفانه در برخی از استانها هم علیرغم تأکیدات فراوانی که انجام گرفت و علیرغم افزایش آگاهی ها مردم پروتکل ها را شکسته و به فاصله گذاری ها توجه نکردند.

بیشتر بخوانید:

نمکی: اختیار بازگشایی صحن رضوی را به ستاد استانی واگذار می‌کنیم

نمکی گفت: یک باور غلط وجود داشت که می گفتند ویروس با شروع فصل گرما از بین می رود در حالی که از ابتدا گفته بودیم که این انگاره درست نیست.

وزیر بهداشت افزود: امروز در استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و یکی دو استان دیگر امروز شاهد خیز دوباره بیماری هستیم.

وی ادامه داد: امروز باید بگوییم که متاسفانه تعداد فوتی های ۳ استان معادل فوتی های ۲۸ استان دیگر به صورت مجموع است.

نمکی گفت: از مردم می خواهیم تا هم به خودشان و هم به ما و همکاران‌مان رحم کنند و یادشان نرود که کرونا هنوز تمام نشده است.

وزیر بهداشت درخصوص موضوعات اقتصادی نیز گفت: ما اولین کشور بودیم که پروتکل هایی برای بازگشایی صنوف را تدوین کردیم زیرا معتقد بودیم که باید چرخ اقتصادی کشور بچرخد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Reza IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    17 0
    از ۶۱ فوتی ۹ تا کرمانشاهه هیچ اراده ای نه از مردم نه مسولین برا محدودیت نیست
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    16 5
    امکانات ضعیف بهداشتی در سه استان کرمانشاه و سیستان و خوزستان و رفت و آمد تجاری به هرمزگان باعث فوتی در این استان هاست
  • زهرا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    21 0
    برای منفعت اقتصادی،پروازهای جزیره کیش رو مجددا،راه انداختند و کیش با وضعیت سفید دوباره آلوده شد،اون وقت مایی که الان صدروزه در قرنطینه ایم،تکلیفمون چیه؟!
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    7 0
    ایران در مهار کرونا موفق نبود و در بین کشور های دارای آمار بالا ضعیف ترین کار کرد را داشت اگر چه در ابتدا خوب عمل کرد و در ادامه خیلی ضعیف بود و بر عکس تمام کشورهای دیگر بعد از کاهش تعداد مبتلایان افرایش چشم گیر در تعداد و مرگها اتفاق افتاده
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    9 0
    از بس سفید اعلام کردید بعضی استانهای در حال خیز دوباره که مردم باورشان شد حتما مشکل نیست با مردم رو راست حرف بزنید تا تکلیف بدرستی معلوم بشه و خون افراد به گردن این و اون نیفته جناب وزیر
  • NL ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    13 2
    نمکی عزیز همه چی رو به حالت عادی برگردوندید بعد انتظار معجزه دارید؟
  • رسول IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    7 0
    اینجانب بیکار مجرد 44 ساله نه سهام عدالت بهم دادن نه معشیتی یارانه م هم قطع شده هیچ ملک یا حقوق ندارم داخل شهر ما طرف سانتافه داره بیمه ی ساختمانی میریزه حساب ولی من که کارگر ساده ام بیمه م نکردن بخدا خیلی دفاع کردم ایا این است عدالت
  • محمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    31 1
    تمام کرونایی ایران تهران و قمی هستن ک کل ایران با زیاده خواهی شون نابود کردن . ما توشمال از دست شون خسته شدیم . دولت پخ میکنه تهرانیها شمالن هرچی اشغال و زباله هس تو ساحل و تو جنگل ول میکنن . آقا ، خانم بخدا سه ماهه هنوز جنگل یا دریا نرفتیم درحالیکه 5 کیلومتر شون هستیم .لطفا درک کنید کرونا جدی بگیرید بیرون نیاین
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    34 0
    بیمارستان فارابی کرمانشاه مثل بیمارستانهای ووهان شده بیمارهای مغزی نمیدونند کجا برن لا اقل بیمارستان حضرت معصومه رو میکردید برای کرونا که معتضدی هم هست اما حالا بیمارهای مغزی سرگردانند
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    یه بار مثه ادم امار نمی دین سه استان فلان فلان فلان و دو تا استان دیگر خوب مثه ادم اسم ببر مگه مسابقه حدس گذاشتی
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    5 0
    همچنان میبینم ک مردم رو مقصر اعلام میکنن بیاین برین بمیرید با مملکت داریهایتان البته میشه گفت خوب پول قاپیدیت
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    درمورد امتحان نهایی فرزندان کشور هم تصمیمی درست بگیرید لطفا ............ من بچه ام را نمیگذارم امتحان بدهد .... گور بابای سواد و مدرک .. توی کشوری که مدرک رو میشه خرید چرا بذارم بره که بمیره؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس