کد خبر 1078311
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
یحیی گل محمدی

باشگاه پرسپولیس به تازگی اعلام کرده در توافق بین این باشگاه با شهرخودرو شائبه هایی وجود دارد که باید مراجع نظارتی بررسی کنند، درحالی که در این مدت مدیران این تیم باشگاه واکنشی به این موضوع نداشتند.

به گزارش مشرق، روز گذشته مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران در مورد پول رضایتنامه یحیی گل محمدی به باشگاه شهرخودرو اظهارات قابل تاملی را مطرح کرد.

وی در خصوص قرارداد یحیی گل محمدی و پولی که پرسپولیس باید به باشگاه شهرخودرو بپردازد اظهار داشت: در مورد بحث فرهاد حمیداوی و چک‌های شهرخودرو مشکلی وجود دارد که ما از بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم تا تعیین تکلیف شود.

رسول‌پناه در مورد اینکه آیا این تعیین تکلیف در مورد رضایتنامه گل‌محمدی انجام می‌شود، گفت: خیر، نسبت به اصل قرارداد با باشگاه پرسپولیس اشکالات فنی وجود دارد یکی از مسائلش این است که صاحبان امضا در آن موقع که باید مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت  مدیره باشند، امضا نکرده‌اند، بنابراین شائبه وجود دارد و ما از مراجع نظارتی خواسته‌ایم تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید:

رسول‌پناه: قرارداد یحیی با پرسپولیس شائبه دارد

سرپرست باشگاه سرخپوشان درحالی این موضوع را بیان کرده که در اصل ماجرا یعنی پولی که پرسپولیس باید به باشگاه مشهدی بپردازد تفاوتی ایجاد نمی کند. بین دو باشگاه برای صدور رضایتنامه گل محمدی عددی توافق شده است که پرسپولیس موظف هست این پول را بدهد. اینکه رسول پناه روی شائبه دار بودن این قرارداد مانور کرده جای سوال دارد. او مدعی است که در این قرارداد صاحبان امضا پای قرارداد نیستند درحالی که در آن زمان محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل و ذی حساب باشگاه امضا کرده اند. مدیران فعلی پرسپولیس برای محکم کاری این قضیه حتی می توانند با صدور چک جدید امضای اعضای فعلی هیات مدیره را در آن قرار دهند. 

اینکه بعد از مدت ها و گلایه هایی که فرهاد حمیدوای بابت بدقولی های باشگاه پرسپولیس داشته تازه روز گذشته مشخص می شود مدیران سرخپوش نسبت به این توافق شک و شبهه دارند. این درحالیست که در این مدت کارگزار مالی باشگاه نزدیک به 14 میلیارد به این باشگاه پول داده است و معلوم نیست به جز پرداختی هایی که به بازیکنان و اعضای تیم شده سایر مبالغ صرف چه هزینه هایی شده که هنوز پول رضایتنامه یحیی گل محمدی به باشگاه مشهدی پرداخت نشده است. 

روند رفتارهای عجیب در باشگاه پرسپولیس ادامه دارد. بعد از شایعه نامه آنها به باشگاه آنتورپ برای واریز شدن قسط دوم قرارداد بیرانوند به حساب کالدرون و منکر شدن ارسال این نامه از سوی مدیران سرخپوش، حالا نوبت به رضایتنامه یحیی گل محمدی رسیده تا به جای حل و فصل کردن این ماجرا با باشگاه مشهدی اکنون بحث شائبه دار بودن آن را مطرح می کنند. 

اگر این قرارداد شائبه دارد چرا مهدی رسول پناه، علی رغبتی و مهرداد هاشمی سه عضو فعلی هیات مدیره در همان زمان به آن اشاره نکردند و اکنون که بعد از بدقولی ها مکرر باید این پول پرداخت شود پای نهادهای نظارتی را وسط کشیده اند؟ به نظر در آن تایم مدیران پرسپولیس در خواب زمستانی بوده اند که اکنون این قرارداد تازه باید در مراجع نظارتی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    7 4
    11میلیارد قرارداد خودشه 3 میلیارد دستیاراش 6 مییارد هم رضایتنامش. یعنی 20 میلیارد واسه سلطانیفر تموم شده انتقال یحیی چیپ محمدی به حکومتی
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    4 3
    پرسپولیس عادت داره به قرارداد های شائبه دار... خلعتبری... طارمی... استوکس... حالا هم گل محمدی
  • اشکان IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    6 3
    20 میلیارد !کل پرسپولیس اینقدر نمی ارزه یک تیم بی افتخار بی اصالت ببین چه خرج هایی میکنه ،استونی 65 دقیقه بازی کرد 265 هزار دلار بهش دادن بعد میان میگن نمیخواید ما قهرمان بشیم ،اشکال نداره ما تا 1400 صبر میکنیم.
    • اسی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      0 0
      بی اصالت اون کیسه هست هرروز یه نام اسم تیمش هست دوچرخه .کاج و حالا هم استفراغ
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 1
    انگل بیت المال. خون بی بضاعت ها رو میمکه میده به یه عده مفت خور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس