کد خبر 1077767
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲
ارتش اسرائیل

شواهد نشان می دهد که در یک گوشه دیگر از دنیا هم که تحت حاکمیت دوستانِ عزیز آمریکاست، سوابق چنین برخوردهایی به وفور دیده می شود. معلوم است که چه کسی از روی دیگر کپی زده است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پنجم خرداد ماه 1399شمسی، فیلمی چند دقیقه ای در رسانه های گروهی جهان منتشر شد که در آن، سیاهپوستی از اهالی شهر «مینیاپولیس»(چهاردهمین شهر بزرگ ایالات متحده) زیر زانوان یکی از اعضای دپارتمان پلیس این شهر، خفه شد و جان داد. چنین تصاویری البته نزدیک به نیم قرن است که برای مردم ایالات متحده، تکراری شده ، با این وجود، چند روزی است برخی شهرهای این کشور در آتش شورشی نژادی می سوزند. شواهد نشان می دهد که در یک گوشه دیگر از دنیا هم که تحت حاکمیت دوستانِ عزیز آمریکا ست، سوابق چنین برخوردهایی به وفور دیده می شود. معلوم است که چه کسی از روی دیگر کپی زده است:

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • پویا رهگذر IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    یعنی تا حضرت صاح تشریف نیارن باید ببینیم وتحمل کنیم ؟؟هیچ وظیفه ای نداریم مقابل اینهمه ظلم و بیداد؟؟تا همه ما وارد کارزار نشیم ، نگمانم امر ظهور محقق بشه .بفرموده امام کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا .و بقول اقا سید مرتضا عاشورا به وسعت همه تاریخ است و تو چه میکنی میمانی یا میروی . انشااله همه ما جزء اونها باشیم که می مانیم .چه در صحنه درس و علم چه در صحنه رسانه چه دد . . . هر کجا که نیاز باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس