کد خبر 1076951
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
شاخص بورس دوباره مثبت شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۲هزار و ۴۲۴هزار واحدی، در ارتفاع ۹۳۸هزار و ۵۵۷واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۳میلیارد و ۱۸۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۸۴۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۲هزار و ۴۲۴واحدی در ارتفاع ۹۳۸هزار و ۵۵۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های مخابرات ایران، خدمات انفورماتیک و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۵۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴۴۶۷میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۴۳هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰هزار و ۸۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های فرابورس ایران، ذوب آهن اصفهان و صنایع ماشین‌ها اداری ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس