ادای احترام منتخبان مجلس یازدهم به مقام شامخ شهدا

رئیس سنی مجلس یازدهم با اشاره به عدم حضور منتخبان مجلس یازدهم در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب به دلیل توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: منتخبان با حضور در مزار شهدای گمنام در محوطه مجلس شورای اسلامی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سید رضا تقوی امروز (چهارشنبه 7 خرداد 1399) در مراسم افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: براساس ماده 2 آیین نامه داخلی مجلس، قرار بود منتخبان مردم بعد از مراسم افتتاحیه به زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) رفته و به بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا ادای احترام داشته باشند، اما ستاد ملی مبارزه با کرونا، با وجود تلاش های ما این اجازه را ندادند و اعلام کردند که حضور نمایندگان در مرقد مطهر امام به مصلحت نیست و درب های حرم نیز بسته است، لذا ما در این دوره از زیارت حرم حضرت امام (ره) محروم هستیم.

بیشتر بخوانید:

قرائت سوگندنامه نمایندگی مجلس توسط منتخبان دوره یازدهم +متن

رئیس سنی مجلس یازدهم ادامه داد: ولی برای اینکه عرض ارادت خود را نسبت به ساحت شهدا داشته باشیم، در پایان جلسه امروز، منتخبان با حضور در مزار شهدای گمنام در محوطه مجلس شورای اسلامی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهند کرد. ما نیز موظف بودیم که توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس