کد خبر 1076817
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
پیام قدردانی رییس سازمان انرژی اتمی خطاب به علی لاریجانی

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، از تلاش‌های صادقانه او در نهاد قانونگذاری کشور قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، از تلاش‌های صادقانه او در نهاد قانونگذاری کشور قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَیٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی لاریجانی
با سلام و درود 

اکنون که پس از بیش از یک دهه مجاهدت مخلصانه و تلاش صادقانه در جهت مدیریت هوشمند نهاد قانونگذاری کشور، آماده می‌شوید تا در سنگری دیگر تجربیات و اندوخته‌های گرانبهای خویش را در مسیر تحقق اهداف بلند نظام مقدس اسلامی به کار گیرید، بر خود واجب می‌دانم تا به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور بر همت عالی و غیرت و حمیت دینی و ملی آن برادر اندیشمند درود فرستم.

بدون تردید بزرگان و عزیزانی که در طول سالیان متمادی به رصد دقیق تحولات و فراز و فرودهای سیاست داخلی و خارجی ایران، نظر افکنده و دلداده و دلبسته عزت و سربلندی ایران عزیز هستند گواهی خواهند داد که شخصیتی صاحب صلاحیت و با کیاست از سر خیرخواهی و بصیرت بر کرسی ریاست خانه ‌ملت تکیه زد و با درایت و ذکاوت مثال‌زدنی خویش به گره گشایی از کار خلایق و مساعدت در راه تامین منافع ملی ایران همت گمارد.

دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرت‌عالی را در ادامه خدمت به میهن عزیز اسلامی در سایه عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    تشکر بابت تصویب 20 دقیقه ای برجام ذلت پرکردن راکتور با بتن برچیدن سانتریفیوژها رسیدن دلار به 17 هزارتومان پراید به 90 میلیون تشکر تشکر
  • حسن IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    یکی هم پیدا بشه از این بنده خدا تشکر بکن
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    فکر کنم فقط من از لاریجانی تشکر وقدردانی نکردم وحافظ شیرازی که از این فرصت استفاده میکنم واز طرف شیخ اجل وخودم از لاریجانی تشکر میکنم بابت این همه گندی که به ملک وملت زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس