کد خبر 1076813
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
سعید آذری

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید که سه ماه پیش به همراه جواد نکونام در مصاحبه‌ای گفته که برگزاری رقابت‌ها را در این شرایط مصلحت نمی‌داند.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص اظهارات سهیل مهدی مبنی براینکه اگر تیمی بازیکن مبتلا به کرونا داشته باشد تمرینات و بازی‌هایش به تعویق می‌افتد، گفت: صحبت کردن و بخشنامه دو چیز کاملا متفاوت هستند من تا به این لحظه بخشنامه‌ای در این زمینه مشاهده نکردم. مصاحبه برای من ملاک نیست. چنانچه بخشنامه‌ای در این زمینه به دستم برسد طبق آن عمل خواهیم کرد. تصمیم گیری در مورد بقیه موارد هم مربوط به کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال است‌.

وی در واکنش به اینکه 4 باشگاه اعلام کردند در صورت برگزاری بازی ها حاضر به شرکت در رقابت‌ها نیستند و ممکن است مسئولین باشگاه فولاد هم از این موضوع استقبال کرده، گفت: در روز ششم اسفند ماه یعنی سه ماه پیش من بعنوان اولین مدیر باشگاه در ایران جواد نکونام هم بعنوان اولین سرمربی در مصاحبه‌ای اعلام کردیم برگزاری مسابقات با این شرایط مصلحت نیست. مواضع من همان مواضع سه ماه پیشم است و هیچ تغییری نکرده. تازه زمانی این حرف‌ها را زدیم که فولاد سه برد پشت سر هم بدست آورده بود و شرایطش هم در جدول سر سامان گرفته بود. از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز شعار ما حفظ سلامت افراد جامعه به ویژه ورزشکارانی بوده است. نمی‌توانیم امروز یک حرف بزنیم و فردا یک حرف دیگر.

بیشتر بخوانید:

«آچمز» سازمان لیگ با موضع‌گیری جدید وزارت بهداشت

مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: شرایط خاص برای من از همان سه ماه پیش آغاز شده بود. ششم اسفند این روزها را دیدم که این حرف‌ها را زدم. به این نتیجه که نباید مسابقات را ادامه دهیم حالا نرسیده‌ام. چون میدانستم یک همچین اتفاقی رخ خواهد داد چرا که فوتبال یک ورزش دسته جمعی است کسی نمیتواند برایش پروتکل بنویسد مثلا در تمرینات نمیتوان به بازیکنان گفت که فاصله یک متری را در جنگ‌های تن به تن رعایت کنند. لازم است بگویم از این تست‌های مثبت فقط دو تا از آنها مربوط به بازیکنان است. به جز آن ما باید روز پنجشنبه یک تست سوم هم انجام دهیم. طبق پروتکل نوشته شده همگی باید حین مسابقات هر پنج روز یکبار تست کرونا بدهند این در صورتی که قسمت اعظم زمان بچه‌ها در تمرینات می‌گذرد. 

آذری بیان کرد: وقتی یک تیم طبق پروتکل 5 جلسه 90 دقیقه‌‌ای در هفته تمرین میکند بعد از پایان هر پنج جلسه از تمرین باید تست بگیرید نه بعد هر پنج مسابقه. ولی ما این ریسک را نکردیم در حین تمرینات از بازیکنان تست میگیریم. روز پنجشنبه هم یکسری تست می‌گیریم اگر دیدیم که روند ما مثبت است آن دو مورد مثبت هم یا اشتباه بوده یا خطای انسانی تمرینات را ادامه میدهیم ولی اگر بیشتر از آن بود باید با با هیات مدیره هماهنگ کنم برای جلوگیری از شیوع بیماری در باشگاه تمرینات را تعطیل کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه یک ماه زمان مناسبی برای آماده سازی تیم‌هاست گفت: در فوتبال غیر علمی هر چیزی امکان پذیر است. یک ماه که هیچ با یک هفته هم می‌توان تیم‌ را آماده کرد. ولی در فوتبال علمی حداقل دوره آماده‌سازی هر تیمی شش هفته است. تیمی که هفتاد روز است تمرین نکرده حداقل باید شش زمان برای آمده‌سازی داشته باشد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 0
    حالااین لیگ برگزاربشه،برگزارنشه چی توجیب ملت میره.پولهای بیت المال میریزندتوحلقوم چهارتافوتبالبست بعداون فوتبالیست استوری میزاره وبرعلیه نظام سخن میگه نون نمک مملکت ومیخورند،نمک دان ومی شکنند،هیچ کس هم باهاشون برخوردنمیکنه.حالم ازاین فوتبال وفوتبالیست هابهم میخوره،،
  • احسان IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    عشق منی اقا اذری زودتربیا استقلال مدیریتت یاد همه بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس