امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از شنبه/ آزادسازی باقیمانده سهام ظرف ۱ سال آینده به بعد

مدیر نظارت بر نهادهای مالی بورس گفت: در آینده، منافع شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند بخشی از هزینه‌های زندگی را پوشش خواهند داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا معتمد گفت: سهامداران از فروش سهام عدالت خودداری کنند، زیرا سهام تخصیص داده شده به فرد، سبدی از چندین شرکت است.

بیشتر بخوانید:

تذکر روحانی درباره تسریع فرآیند آزادسازی سهام عدالت

محمدرضا معتمد افزود: در آینده، منافع شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند بخشی از هزینه‌های زندگی را پوشش خواهند داد.

وی با بیان اینکه مردم بنا به تخصص و سرمایه خود اقدام به انتخاب روش مستقیم و غیر مستقیم کرده‌اند که هر کدام از این دو روش مزایایی دارد اضافه کرد: وضعیت مالی شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند نشان می‌دهد که منافع زیادی خواهند داشت و سهامداران از عایدی که از این شرکت‌ها به دلیل سود سهام یا افزایش سرمایه نصیبشان می‌شود بهره خواهند برد.

مدیر نظارت بر نهادهای مالی بورس درباره صندوق‌های سپرده گذاری طلا گفت: به دلیل افزایش قیمت سکه، این صندوق‌ها با محدودیت اقدام به خرید و فروش می‌کنند و این تصمیمات تا زمانی که بازار به حالت عادی برگردد ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م.ب IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام .حضور محترم جناب اقای فهیمی .ما به علت نداشتن اطلاعات کافی روش مستقیم را انتخاب کرده ایم .به ما گفتند اگر سجام ثبت نام نکنید وهیچ اقدامی انجام ندهید شما به روش غیر مستقیم برمی گردید لطفا راهنمایی کرده وگزینه ویرایش را یک بار دیگر بگذارید .پیشاپیش از شما تشکر می کنم .
  • زهرایحیی سلطانی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    مستقیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس