صادق زیباکلام نمایه

صادق زیباکلام می‌گوید: کارگزاران تمام شده و هیچ جایگاهی در عالم سیاست ایران ندارد. هیچکس در انتخابات ۱۴۰۰ به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با نامه‌نیوز اظهار داشت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. در واقع کارگزاران همان‌قدر زنده است که جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی زنده‌اند. حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.

بیشتر بخوانید:

واکنش گنجی به حمایت زیباکلام از مولاوردی

زیباکلام هنوز نگفته سفیر ایران باید از آلمان اخراج شود!

چه کسانی به اصلاحات شلیک کردند؟

او ادامه داد: مردم دیگر نه کارگزاران و نه دیگر گروه‌های سیاسی را قبول دارند. در انتخابات۱۴۰۰ هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کارگزاران با معرفی افرادی چون جهانگیری یا محسن هاشمی می‌تواند در انتخابات۱۴۰۰ نقش‌آفرینی کند، گفت: «هیچ‌کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. کارگزاران تمام شده است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    5 0
    موافقم،جهانگیری یا دلار ۴۲۰۰ تومانی که آدم بیاد برادرش می اندازد،هاشمی به یاد عملکرد شورای شهر،حال کدام آدم عاقلی به اینها رای می دهد؟
  • احمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    3 0
    انشالله که هر دو با هم برن به جهنم. واداده های خودفروخته خائن.
  • سید IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    3 0
    بوذرجمهر حکیم: هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    3 0
    زیبا کلام اربابت در کارائیب بد جوری تحقیر شد ازین به بعد منتظر هنر کشورها یک مستقل باش
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    1 0
    زیباکلام ها میخوان ذهن ها رو درگیر جهانگیری و هاشمی کننن. بعد زمان کاندیداتوری 1400یه دفعه بپرن رو یکی دیگه اونو سوپرمن معرفی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس