دربی

مهاجم پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: طرح ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی برای سرخابی‌ها منطقی نیست و به جای این تصمیم باید ریشه دلالی در فوتبال ایران خشکانده شود.

به گزارش مشرق، علی علیزاده در خصوص طرح ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی توسط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این یک طرح عجیب بود و نمی‌دانم چرا چنین موضوعی را برای استقلال و پرسپولیس مطرح کردند. بهتر است مسئولان به جای آنکه صورت مسئله را پاک کنند، به فکر حل مسئله باشند. با نیامدن مربی یا بازیکنان خارجی، بدهی‌های این دو تیم شاید کم شود اما کیفیت آنها پایین خواهد آمد بنابراین کاش به جای آنکه ممنوعیت بازیکنان خارجی را برای استقلال و پرسپولیس در نظر می‌گرفتند، راهکاری را در نظر می‌گرفتند تا دست دلالان از آوردن بازیکنان بی‌کیفیت کوتاه شده و باعث نشود این دو تیم به بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم بازی نمی‌کنند، بدهکار شوند.

بیشتر بخوانید:

وقتی فیفا مانع از حضور دلال ایرانی در نشست خود شد

وی افزود: مشکل اصلی این روزهای فوتبال ما، دلالانی است که با ارتباط‌های پنهانی، بازیکنان بی‌کیفیت را به تیم‌های بزرگ می‌دهند و تنها به دنبال سوءاستفاده و دریافت پورسانت خود هستند و برایشان مهم نیست که این دو باشگاه تا چند وقت دیگر باید تاوان این بازیکنان بی‌کیفیت را پس بدهند بنابراین امیدوار هستم این طرح برداشته شود که استقلال و پرسپولیس بتوانند از بازیکنان باکیفیت خارجی بهره ببرند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شروع دوباره فوتبال در ایران گفت: فوتبال پس از کرونا را با بوندسلیگا آلمان مشاهده کردیم. تابحال ندیده بودم در آلمان بازی بدون تماشاگر برگزار شود. حال قرار است در ماه آینده لیگ ما هم دوباره شروع به حرکت کرده و هفته‌های باقی‌مانده این فصل را به پایان برسانیم اما اگر قرار است لیگ را شروع کنیم، کاملاً به پروتکل‌ها و نکات بهداشتی را دقت کرده و همه موارد را رعایت کنیم تا خدای ناکرده هیچ بازیکنی دچار این ویروس مهلک نشود.

علیزاده بیان کرد: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت به یک جمع‌بندی کامل برای ادامه لیگ رسیده باشند زیرا اگر بازیکن یا بازیکنانی دچار این بیماری خطرناک شوند، مسئولان باید پاسخگوی خانواده آنها باشند.

وی اظهار داشت: اگرچه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مطمئناً جذابیت همیشگی را نخواهد داشت اما باید مراقب عوامل اجرایی، عکاسان و خبرنگاران هم باشیم که در ورزشگاه حضور دارند و خدای ناکرده آنها هم دچاراین ویروس نشوند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود هنوز برخی استان‌ها وضعیت قرمز دارند، گفت: با توجه به آنکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، می‌توان بعضی بازی‌هایی که استقلال و پرسپولیس باید به شهرستان بروند را در تهران انجام داد تا هیچ‌کس دچار مشکل خاصی نشود.

علیزاده در پایان در خصوص هجمه‌ای که علیه محمود فکری کاپیتان سابق استقلال انجام شده و چند نفر علیه وی موضع گرفته‌اند، گفت: این صحبت‌ها در شأن و شخصیت باشگاه‌های بزرگ نیست، پیشکسوتان باید حرمت یکدیگر را حفظ کرده و اجازه ندهند برخی‌ها از آب‌گل‌آلود ماهی بگیرند. فکری بازیکن باتجربه و بزرگی بوده و الان هم یک مربی خوب است و همیشه برای هواداران استقلال قابل احترام بوده بنابراین از تمامی پیشکسوتان و کسانی که الگوی تماشاگران بوده‌اند، خواهش می‌کنم حرمت‌ها را حفظ کرده و رعایت جوانمردی را داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 0
    مشکل اصلی فوتبال کشور دولپی بلعیدنش از بیت المال مردمه رو این لحاظ تا میتونن تو قراردادها بریزبپاش میکنن . این تیمها اگر دوزار ارزش دارن خصوصیش کنین دیگه !! اسم ردگمی کارگزار هم از رو بیت المال بردارین ، مردم حالیشونه که چه بخوربخوریه تو این فوتبال لجن و فاسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس