کد خبر 1076135
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
محمد ستاری

مدافع چپ تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به مثبت بودن تست کرونای چند بازیکن، دچار استرس شده‌ایم.

به گزارش مشرق، محمد ستاری مدافع چپ تیم فوتبال پیکان در خصوص شروع تمرینات پیکان و شرایط موجود گفت: در تعطیلی بیش از دوماهه تمرینات گروهی اکثر بازیکنان تمرینات اختصاصی انجام دادند و من هم به صورت منظم تمرین کردم و شرایط خوبی در انتظار پیکان است. چون تمام تیم با انگیزه هستند و توانایی‌های بازیکنان تیم بالاست و به دلیل یکسری مشکلات و بدشانسی نتایج مناسبی نگرفتیم اما مسلما در ادامه مسابقات موفق خواهیم شد. از اول هفته تمرینات شروع شده و خوشبختانه نتایج تست کرونای همه اعضای تیم منفی بود و می توانیم با خیال راحت همه تمرینات بدنی و تاکتیکی را انجام دهیم البته از آنجا که تست چند بازیکن تیم های دیگر مثبت شده استرس داریم کسی ناقل باشد و به ما هم سرایت کند.

بیشتر بخوانید:

تردید پیکانی‌ها به ادامه پیدا کردن لیگ

این بازیکن با تجربه ادامه داد: تعطیلی فوتبال خوشایند من بازیکن و جامعه نیست؛ اما باید حداکثر تمهیدات اندیشیده شود تا مربیان ،بازیکنان و سایر عوامل تیم ها به ویروس کرونا مبتلا نشوند من الان چون در عضویت پیکان هستم دارم می بینم تمام اعضا با چه وسواسی مراقب خودشان هستند و این امیدوار کننده است

ستاری در پایان گفت: جا دارد از تلاش بی وقفه گرشاسبی مدیرعامل باشگاه برای حل مشکلات تیم قدردانی کنم. ویسی به تیم انگیزه می دهد تا گذشته را فراموش کنیم. همچنین حسین فرکی هم خیلی برایمان زحمت کشید و از ایشان ممنون هستم اما جای افسوس دارد به بدنساز بی علمی اعتماد شد که در تیم میان کادر و حتی میان بازیکنان نفاق ایجاد کرد وگرنه پیکان پتانسیل بالایی داشت.

منبع: سایت پیکان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس