کد خبر 1076060
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۸
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در آغاز جلسه محاکمه به خاطر پرونده ها فساد، خودش را از اتهامات مبرا دانست و مدعی شد که رقبا قصد خارج کردن وی از گردونه قدرت را دارند.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در آغاز اولین محاکمه وی به خاطر پرونده فسادش، خود را از اتهامات مبرا دانست.

 

بر اساس این گزارش؛ نتانیاهو در حالی که در احاطه گروهی از وزیران حزب صهیونیستی لیکود قرار داشت، قبل از اینکه در برابر کمیته متشکل از سه قاضی قرار گیرد، در برابر دوربین های تلویزیونی، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کدام راه‌حل نهایی؟

محاکمه نمایشیِ یک کفتار!

اولین جلسه محاکمه نتانیاهو آغاز شد

وی هنگام رسیدن به سالن دادگاه، «آویخای مندلبلت» مشاور قضایی کابینه را به همسویی با طرفهایی که نامشان را فاش نکرد، برای براندازی خود و دادن قدرت به راستگراها متهم کرد.

نتانیاهو درباره اتهامات رشوه و خیانت در امانت و کلاهبرداری هم گفت: این تحقیقات از لحظه اول فاسد شده و جعل شده بود! این اتهامات حمله ای از سوی رسانه های وابسته به راستگراها و رقبای سیاسی است زیرا من رکوردی در دوره تصدی نخست وزیری اسرائیل زده ام!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتهامات علیه خود را تلاش برای کودتا توصیف کرد و خطاب به خبرنگاران صهیونیست گفت: من اینجا به عنوان نخست وزیر شما هستم و سربلند و استوار هستم و اتهامات را پشت سر خواهم گذاشت و دوره کنونی نخست وزیری را ادامه خواهم داد!

القدس العربی گزارش داد: این در حالی بود که هواداران و مخالفان نتانیاهو در اطراف دادگاه محل محاکمه نتانیاهو که شاهد تدابیر شدید امنیتی بود، دست به تظاهرات زدند. نتانیاهو ۷۰ ساله یک هفته پس از اینکه در راس کابینه اسرائیل قرار گرفت، مجبور به قرار گرفتن در برابر دادگاه شد. نتانیاهو متهم به دریافت رشوه و کلاهبرداری و خیانت در امانت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 57
    نتانیاهو باید بمونه و ایالات متحده رو همچنان برای ادامه فشار علیه نظام ایران همراه کنه. نظام ایران زیاد دووم نمیاره
    • MD ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      23 0
      خخخخخخخ سال هاست همینو میگین وای ما هی میزنیم توی سرتون.
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      12 0
      کم توله سگ صهیونیست
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      20 0
      خدا انشالله رگ حیاتت را قطع کنه خوک کثیف
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    24 0
    تو که همیشه از گردونهٔ شرافت، انسانیت، عقل و.... خارج بودی، از گردونهٔ قدرت هم بیا بیرون به جایی بر نمیخوره نتان یابو!!!!!
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    51 0
    گردونه قدرت كدومه پدر س … ؟! از الآن داريم برنامه ريزى ميكنيم تا زنده دستگيرت كنيم ! فقط منتظر نصف شبى باش كه بيائيم سر وقتت !
  • ش. AE ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    8 0
    باید به این مردک گفت تو همین الان هم قدرتی نداری تو و نظریه نکبت صهیونیست که با شعار بزار جا پامو وا کنم آنوقت ببین چه ها کنم دارید روزگار تون می‌گذرانید که انقریب به درک واصل خواهی شد
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 0
    تو را از گردونه زندگی هم خارج کنند ، ثواب بزرگی کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس