کد خبر 1076014
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تالار عراق نوشت: سعد جواد قندیل سفیر جمهوری عراق در ایران بر اساس قانون بازشستگی پایان کار خود را در ایران اعلام کرد. وی در قسمتی از بیانیه خداحافظی خود با تعجب از بازنشستگی خود عنوان کرد که برای مدت 4 سال مأمور در ایران بودم اما سه سال زودتر به مأموریتم پایان داده شد. 

سعد جواد همچنین به به تجربه یکساله حضور خود در ایران نیز اشاره کرد:

این تنها سالی بود که من در ایران به عنوان سفیر عراق گذراندم. سالی ممتاز و پر از خاطرات خوب و زیبا بود که بخاطر افتخار بزرگی که در خدمت به جامعه عراق و نمایندگی عراق عزیزم در جمهوری اسلامی در ایران داشتم آن را از یاد نخواهم برد. امروز با قلبی غم انگیز پر از خاطرات خوب از همه برادران و عزیزانی که با ما در ارتباط بودند، و همچنین مراکز، حسینیه ها و موسساتی که در طول کار خود با آنها ارتباط برقرار کرده ام ایران را ترک می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    81 3
    آقای الکاظمی تغییرات مد نظرشو شروع کرده. اول تقاضای وام از بن سلمان بعد تغییر سفرا در ایران و سوریه و لبنان و.. خدا کنه برای مملکتش مفید باشه
    • کوروش IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      20 4
      قضیه وام از سعودی ها رو نمیدونم ولی به نظرم (تهمت نباشه->احتمال) از قبل گفتم عمله سقوطی هاست.
  • مختار IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    50 6
    قطعا دست امریکا و وهابیت سعودی پشت این تغییرات هست
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    30 14
    این الکاظمی یک چیزش می شه اگر به سمت آمریکا آلسعود برود فاتحه دولتش خوانده است
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      11 0
      فاتحه کشور و مردمش
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    16 7
    چوب خدا صدا نداره،حالا فهمیدی
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    39 6
    عربستان داره میخرشون
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    11 0
    الکاظمی مهره سعودی ها ست و تعجب اوره همه گروه های شیعه هم ازش طرفداری کردن
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    7 0
    شاید دولت الکاظمی دوام نیاره وتورو درنقش وزیر حتی نخست وزیر عراق دیدییم . کسیکه مشکوک بود مشکوک هست وواضح خواهد شدکه به کجابستگی داشت
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    2 0
    آقای الکاظمی تقریبا با توافق و توسط همه گروهها و احزاب و سه گانه کرد و سنی و شیعه بعد از اتفاقات چند سال قبل توسط داعش که کم سابقه بود برگزیده شده است. ... خداوند عراق عزیز را از دسیسه ها و مواردی که عاقبت بد فرجام برای مردم و کشور دوست و همسایه که خون سرداران و رزمندگانشان در دفاع از عراق بوسیله دشمنان دو کشور در هم آمیخته را بهمراه خواهد داشت محفوظ بدارد . وظیفه علما و سیاستمداران و حکومت گران در این اوضاع بسیار حساس بسی سنگین است که امیدواریم هشیارانه طمع ورزی بیگانگان خاصه آمریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی از حکام خائن منطقه را رصد و در مقابل طمع ورزی و نهایت پایمال نمودن خون شهدا و اضرار هنگفت به عراق ایستادگی نمایند و به عاقبت کار بیندیشند و مصالح عراق و مردم رنج کشیده که سالها در مقابل دشمنان با تمام وجود و جان و مال ایستادگی نموده اند همیشه مد نظر خود داشته و عاقبت بخیری و نام نیک در تاریخ. از خود بر جای گذارند . مردم شریف عراق علیرغم مشکلات فراوان که تعدادی از فاسدین طی سالهای گذشته در آن نقش داشته و موجب ناراحتی آنان شده بود همیشه پشتیبان رزمندگان کشور از جمله حشد بوده و خواهند بود و امیدواریم باتفاق دلسوران وافعی از پس مشکلات بر آمده و اجازه مداخله و اخلال در سرنوشت کشور که همان استقلال و حمایت از محور مقاومت که در حال مبارره با صهیونیزم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست ندهند و با یاری خداوند به پیروزی نهائی نائل آیند . از شیح خزعلی مدتیست بیخبریم . خداوند ایشان و یاران صدیق و رزمندگان عراقی را در پرتو عنایات خود محفوظ و موفق بدارد و هر آنکه در هر مسند و مرتبت و لباس و منزلتی در راه اعتلای عراق گام برمیدارد و خدمتی میکند توفبق بدارد و همچنین اگر خواسته یا ناخواسته موجب پریشانی و عدم توفیق عراق کاری میکند اگر قابل هدایت نیست . سریعا از صفحه روزگار محو بگرداند تا اثری از او باقی نماند . با گرامیداشت نام و یاد شهیدان خاصه حاج قاسم و همراهان از جمله ابو مهدی المهندس و شادی ارواحشان الفاتحه بعد از صلوات و با آرزوی سلامتی و موفقیت رزمندگان محور مقاومت .
  • رضا IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    8 0
    خدا نگهدار تو و خاك بر سر دل بسته و وابسته به سگان سعودى كه ننگ همكارى با وهابيت را بجان خود ميخرند
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    17 0
    بهر حال الکاظمی اگر یک شخصیت چند چهره نداشت مورد رضایت طرفین مختلف قرار نمیگرفت، وزیر دارایی اش را میفرستد حجاز و عنوان میشود که وزیر دفاعش قصد سفر به ایران دارد، مال و تجارتش به سمت سعودیهاست ، جنگ و حمایت نظامی و ... به سمت جمهوری اسلامی ! عراق نباید از محبت ایران و حرمتی که به حرمین شریفین قائل است سوء استفاده کند.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    11 0
    تجربه ما خواب بودیم که در عراق حاج قاسم و ابو مهدی و تنی چند از جگر گوشه هایمان را از ما گرفتند دیگر نباید تکرار شود.در این شرایط باید شب هم در مقابل ما روز باشد.خدایا مددی.
  • على FI ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    مثل اينكه رزمندگان سپاه حشد الشعبي راضي هستند تا الان هيج مخالفتي با الكاظمى نداشتند !!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    4 0
    حشد شعبی قبلا میگفت که این نخست وزیر در کشتن حاج قاسم نقش داشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس