پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص شایعات مطرح شده در مورد مثبت اعلام شدن تست برخی از اعضای این تیم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقت در مورد اینکه گفته می‌شود تست PCR برخی از اعضای تیم پرسپولیس مانند علی‌ علیپور مثبت بوده، اظهار داشت: این موضوع را از همان‌هایی بپرسید که عنوان می‌کنند. جواب آزمایش ها را طبق پروتکل به سازمان لیگ اعلام کردیم مثبت و منفی آن را نمی‌توانیم بگوییم اما این مسئله صحت ندارد.

پزشک پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه های دیگر تعداد افراد مثبت شده را رسانه ای کردند، گفت: ما این مساله را به سازمان لیگ اعلام کردیم. نباید آن را رسانه‌ای کنیم و اصلا ممنوع است. چون اسناد مردم محسوب می شود. ما آمار را به سازمان لیگ دادیم و اگر خودشان دوست داشته باشند اعلام می‌کنند.

حقیقت در مورد اینکه آیا تعداد افرادی که تست‌شان مثبت شده به گونه‌ای خواهد بود که جلوی بازی کردن پرسپولیس را بگیرند، عنوان کرد: اگر اینطور بود آیا اجازه می‌دادیم بازیکنان تمرین کنند؟ سلامتی بازیکنان برای ما از همه چیز مهمتر است. هیچ کس در تمرینات شرکت نکرده که تستش مثبت باشد. ما برای همین اینجا هستیم که سلامتی بازیکنان، کادر فنی و خودمان را گارانتی کنیم. مگر می‌شود کسی تستش مثبت باشد و بیاید در تمرینات شرکت کند؟ من به عنوان پزشک با همه آنها سروکار دارم، بحث خانواده‌هایشان مطرح است و ما در قبال این مسئول هستیم. تنها دو تن از عوامل اجرایی بودند که از حضور در تمرینات منع شدند.

وی در مورد اینکه پس با این حساب مشکلی در مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس وجود ندارد، گفت: نه، اگر اینطور بود ما اجازه تمرین به آن‌ها نمی دادیم و هیچ کدام از آن‌ها مشکلی ندارند.

حقیقت در مورد تمهیدات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هنگام برگزاری تمرینات تیم، اظهار داشت: ما از حدود دو-سه ساعت قبل از شروع تمرینات، نظارت کاملی روی ضدعفونی کردن رختکنو  محل ورود بازیکنان داریم، علائم حیاتی بازیکنان را مورد سنجش قرار می‌دهیم و هنگام تمرین هم نظارت کاملی داریم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

پزشک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای ضدعفونی کردن چمن زمین تمرین از مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند، عنوان کرد: نه، ما برای چمن از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمی‌کنیم چون چمن معمولاً آفتاب می‌خورد مشکلی ندارد و اگر ویروسی وجود داشته باشد با اشعه خورشید از بین می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    16 24
    یه مشت کیسه دوست داشتنی شایعه می کنند تا شاید تیمشون امسال جزو 5 تا بشه
    • M IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      5 3
      و یک مشت جیره خوار دولت طی این سال هر جامی بود برای خودتان جمع کردید دیگه دوره تان تمام شد باید باز گریه زاری شما رو کنار سکوها خواهیم دید
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    14 32
    کار تیم چهارم لیگ هست که قراره بازهم پایین تر از این قرار بگیره
  • BE ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    45 17
    امیدوارم لیگ ادامه پیدا کنه و پیروزی قهرمان نشه تا بدونن نباید اینقدر اصرار بیجا میکردن
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      کل کیسه کشا از این دعا ها میکنن!!!مهم نیست.... انشالله لیگ ادامه پیدا میکنه و با پوکر قهرمان اشک شما هواداران تاس رو در میاریم
    • m US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      تا کور شود آنکه نتواند آقا و سرور خودش رو در اوج عزت و قهرمانی ببیند. ( بیچاره ها بجای ناله و دست به دامان دعا و آرزوی ادامه بیماری و بیمار شدن هموطنانتان و تعطیلی لیگ و زندگی عادی مردم جامعه بفکر رفع اشکال در تیمهای خودتان باشید نه بهانه جویی و اراجیف گویی )
    • صدرجدول IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      امیدواری چیز خوبیه،پس امیدوار باش که یه ضرب المثلِ قدیمی میگه شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!! در ضمن اسم پرسپولیس کبیر و سعی کن یاد بگیری اگرم یادت رفت تاریخ و تمدن و اصالت رو به خاطرت بسپار ناخوداگاه بیادت میاد!
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      2 4
      مگه شما نمیگید وزیر ما رو قهرمان میکنه پس چه امیدی داری ما قهرمان نشیم.!مطمان باشید پست وزارت ورزش رو حذف هم بکنند باز شما خاله زنک های کیسه کش قهرمان‌نمیشید چون بجای فوتبال دنبال حرف مفتید
    • محمّد از اندیمشک/خوزستان IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      5 0
      دوست عزیزم شک نکن حتی اگر لیگ برگزار نشه،به همت اونهایی که دیگه همه میشناسیمشون و دستشون برای همه رو شده،تیم پیروزی رو به ناحق قهرمان اعلام میکنن و یه جام منیره ای هم تقدیمشون میکنند!!!
  • امیر IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    2 0
    کلا لیگ تحت شعاع مزخزف بازی ایت چرتپولیسی هاست ، همه جوره گندن ،
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    2 0
    آفتاب ویروس را از بین میبره؟!!!!!!!!! اینو جدید شنیدیم. پزشک متخصص ویروس شناسی هم این حرف را نزده ، چطور یه پزشک عمومی همچین ایده ی نابی ارائه میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس