کد خبر 1075751
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
میوه نمایه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه وجود ندارد، قیمت میوه‌های نوبرانه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، اسداله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به پایان ذخایر میوه‌های زمستان در سردخانه ها، میوه‌های نوبرانه فصل جایگزین شدند.

او با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه افزود: در حال حاضر هر کیلو گوجه سبز شمال با نرخ ۴ هزار تا ۱۳ هزار تومان، گوجه سبز برغان ۸ هزار تا ۲۰ هزار تومان، توت فرنگی جیرفت ۶ هزار تا ۱۵ هزار تومان، توت فرنگی کرج ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، دستنبو ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، شاه پسند ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، طالبی ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، هندوانه یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، زردآلو شیراز ۲۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان و زردآلو کاشان ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه‌های نوبرانه وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید، قیمت میوه‌های نوبرانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار مناسب است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت کنونی هر کیلو پیاز را یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به مازاد تولید و محدودیت صادرات، قیمت پیاز جوابگوی هزینه‌های تولید نیست.

او در پایان تصریح کرد: با توجه به اقلیم ۴ فصل ایران و پایان ذخایر سردخانه، میوه‌های فصل جدید جایگزین می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس