ثبت‌نام تسهیلات ۲۰ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان آغاز شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی سومین مرحله تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز شنبه سوم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت‌نام اینترنتی سومین مرحله ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ساعت امروز شنبه سوم خرداد تا سه شنبه 20 خرداد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

شرایط ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونایی

وی با بیان اینکه این تسهیلات حداکثر 1000 فقره با نرخ 10 درصد است، تصریح کرد: دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری 60 ماهه (5 سال) بوده و برای آن دسته از افراد اجرا می‌شود که صرفا ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند.

افتخاری در ارتباط با شرایط متقاضیان این تسهیلات گفت: تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد 98 تا پایان 31 اردیبهشت ماه 99 باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت‌نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در اردیبهشت 99 است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

افتخاری مبلغ اقساط این تسهیلات را ماهانه حدود 418 هزار تومان عنوان و تصریح کرد: درصورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌شود.

وی با یادآوری این نکته که مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir تا 20 خرداد 99 ادامه خواهد داشت، گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت‌نام و اولویت‌ها و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ هدف گذاری ما برای پرداخت، پایان خرداد ماه است.

گفتنی است، تمام تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد نیسی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    درخواست وام ازدواج برای فرزندم
  • مرتضی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    ننگ برمسعولان واقعا ننگتان باد!مسعولان بخود آیید بخدا وندی خدا الان برای خدا امتحان میدهید آینده خودتان رابخاطرپول خراب نکنید این دنیا گذرا است برای آخرت وپیریتان نزد خدا جایی نگهدارید
  • خورشیدخانم IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    ای وای پس ما چی که خرداد عقد کردیم اخه ماهم جهاز میخایم ولی با حقوق بازنشستگی نمیشه.تورو خدا رسیدگی کنید همه امیدم به این وام بود
  • خوبیآرغلامی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    مسول محترم پدربازنشستگان به خدا من دوسال ثبتنام کردم هنوز همسر پسرم را منزل نیاورده ام چون به این وام ۲۰ملیونی نیاز مبرم دارم شمارا به جان عزیزانت ابر ویم راحفظ کنید خداوند به شما وخانواده سلامتی عنایت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس