عید فطر

نماز عید فطر از ساعت ۸ صبح روز عید در اغلب مساجد تهران اقامه خواهد شد. به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش الزامی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت: امسال با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود و مساجد تنها برگزارکننده این نماز هستند که این تصمیم در سراسر کشور نیز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

دستور روحانی به نمکی درباره عید فطر

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد تصریح کرد: به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش در نماز عید فطر الزامی است.

ذاکر با بیان اینکه نماز عید فطر از ساعت ۸ صبح روز عید در اغلب مساجد تهران اقامه خواهد شد، گفت: این روند جمعیت را در مساجد و محله‌ها توزیع می‌کند و اولویت برگزاری در فضاهای باز مساجد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست‌های مردمی برای معرفی مساجد برگزار کننده نماز، فهرست ۵۰ مسجد شاخص که نماز را برپا می‌کنند، به شرح زیر است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    6 10
    يعني بعد از سه ماه امور مساجد يه ليست درست و حسابي نداشت اعلام كنه؟ از روي يه ورق A4 عكس گرفتن!!! خجالت داره والا
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    لطفا عکس های مسئولان طراز بالای کشور را که در نماز عید در تهران حضور می یابند را بگذارید
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    الان ۵۰ تا مسجد شد زیاد؟ لا اقل تعداد مسجد ها رو زیاد می کردید فاصله گذاری تحقق پیدا کنه وقتی مسجد ها انقدر کنه جمعیت متراکم میشه
  • محمد مهدی محمدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    خوب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس