کد خبر 1075369
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
نون.خ

امشب پشت صحنه "زیرخاکی" از شبکه یک سیما پخش می‌شود و فردا همزمان با شب عید سعید فطر، تلاش‌های پشت صحنه سعید آقاخانی و هنرمندان "نون.خ" به آنتن می‌رسند.

به گزارش مشرق، با اتمام پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال رمضانی «زیر خاکی» و پخش خلاصه‌ چند قسمت پایانی فصل اول در شب گذشته، پشت صحنه این سریال امشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، "زیرخاکی" شبکه یک به مخاطب بیش از ۵۰ درصد بینندگان سیما تا اولین شب قدر رسید و رضایت ۷۸.۴ درصد از ببنندگان را به خود جلب و رتبه اول سریال‌های ماه مبارک رمضان را از آن خود کرد.

"زیرخاکی" با نگاهی به تحولات جامعه در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی روی آنتن رفت.

این سریال داستان مردی به نام فریبرز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر نقش‌های اصلی این مجموعه را عهده دارند.

    پخش پشت صحنه "نون‌.خ ۲" همزمان با عید فطر

پشت صحنه فصل دوم سریال "نون .خ" روز شنبه سوم خرداد ساعت ۲۲:۱۵ و همزمان با جشن‌های عید سعید فطر از شبکه یک پخش می‌شود. سریال "نون.خ۲" به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه یک سیما چندی پیش روی آنتن بود.  بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی ،سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینی‌فر، حسن رحمتی، علی اخوان، صهبا شرافتی، نارین ایوبی، آتنا مهیاری، شقایق فتاحی، مدیا زردویی، شبنم عظیمی در این مجموعه طنز به ایفای نقش پرداختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رستا IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    10 1
    عالی بود
  • محمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    خوب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس