کد خبر 1075042
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال نیمه های شب گذشته مطلبی را از طریق صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

او در این پست اینستاگرامی نوشته است:

"اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .. سالار شهیدان

تا فردا صبر خواهم کرد و اگر بدخواهان استقلال سر عقل نیایند چون عهد بستم واقعیت ها را بگویم و با هوادار صادق باشم شک نکنید خواهم گفت ..."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آریا IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 5
    خوب بلدید کجا مسلمان بشید..
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 1
      فقط تو مسلمونی تو رو خدا ما رو دور ننداز ما انقدرام به درد نخور نیستیم
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 2
    اینقدر بدم میاد از این بگم ، بگم ، بگم های ... همه الان فکر میکنن چه چیز مهمی میخواد افشا کنه بعد میبینن که بابا اینو که ما قبلا میدونستیم لازم نبود تو بگی. در کل مطمئن باشید چیز مهمی نیست و فقط میخواد خودش رو مطرح کنه ولی ای کاش از اسم آقا امام حسین (ع) توی جنگ و جدال های شخصی و قوم قبیله ای خودشون سو استفاده نمیکردن.
  • استقلال IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 4
    چرا چند وقته همه بگم بگم را انداختن.. خوب بگو یهو دیگه
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    25 1
    بسم الله.با سلام.یعنی هرکه به زعم ایشان بد خواه تیم فوتبالی باشد از بدکارترین های لشکر یزید جزء گروه شمر لعین است؟این سخن را حضرت اباعبدالله علیه السلام در آخرین نفس به لشکر یزید فرمودند که یا شیعة آل سفیان أن لم یکن لکم دین و...آن هم موقعی که شیاطین انس از سپاهیان ابلیس لعنت الله علیه و علیهم قصد حمله به خیام مطهر اهل بیت علیهم السلام را داشتند واین که بعضا" مد شده این روایت را هر جا بدون در نظر گرفتن شأن مخاطب گفته می شود جالب نیست و حالا هم که این جناب در عالم فوتبال حرفه ای ایران که انسان علیه السلام حداقلی در تراز تریبون دادن در جایی مثل مشرق (البته آن چه باید باشد نه این چه فعلا" هست)شاید در آن فضاء و فدراسیون کمتر محلی از اعراب دارد این روایت از معصوم را بیان و مقدمه همان درد بگم بگم سیاسیون مستاصل از اشتباهات رفتاری خود کرده که باید این خرج کردن از دیانت را نیز به دیگر مشکلات عدیده این ورزش نمای مسرف عمر افزود.آیا این گونه خرج کردن دین برای نفس اماره عده ای استهزاء دین نیست؟موجب تخفیف دین در اذهان جوانان نمی شود که امر قدسی را سپر بازی عده ای می بینند؟ آیا اشاعه این وهن مقدسات اشاعه فحشاء تلقی نمی شود ؟ آقایان سایت مشرق فأین تذهبون؟ لطفا" بعد از اینکه این متن را انداختید به قسمت غیر قابل انتشار جای تماشای بازی تیم های محبوبتان مقداری هم مطالعه کنید و وقتی هم برای همنشینی با درد مندان درد آشنا و جلسات علماء ربانی بگذارید.هرچند نرود میخ آهنین در سنگ. والسلام علی من اتبع الهدی.
  • شیعه IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 1
    این فلسفه بکم بکم در ایران مد شده فلسفه راستکویی در کشور مرده هرکس برای نفع شخصیش بعضی از حقیقت ها رو میگن وگرنه اگر اوضاع براش خوب باشه واقعیت را حفر میکنن ولی اگر یه خورده از جیبش کم با شه بکم بکم شروع میشه
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 1
    بگم؟ بگم؟
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    به لطف سلطان فر و وزارت ورزش و فدراسیون استقلال ماهی یه مدیر عامل عوض میکنه
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    تو ایران تو هر پست و مقامی طرف تا سر کار هستش و داره از مزایای بالای حقوق و مسافرت خارجی استفاده میکنه هیچ چیز براش مهم نیست ولی تا رد صلاحیت میشه یا برکنارش میکنن درجا میخاد ناگفته ها رو بگه بابا این سیاه بازی ها دوره اش تموم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس