کیانوش جهانپور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تست کرونای ۲۳۹۲ نفر دیگر مثبت شد.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو هزار و ۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۲۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسرافیل IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    بالاخره اون سرپایی هم کرونا داره یا ن؟؟؟ شما با بازی کلمات مردم رو فریب میدید چرا؟؟؟؟ روزانه میانگین 60 نفر را در کل کشور از دست میدهیم به نظرتان امار کمی است؟؟ 5 استان به وضعیت قرمز رسیده اند و اتفاقا همان 5 استان هم از همه شلوغ تر اند و راه های ارتباطی باز تر. #دولت بی لیاقت #رئیس جمهور بی لیاقت # مجلس بی لیاقت شما قصد جان مردم رو کردید . پیک بیماری انفلونزا ها در حال شروعه ببینم می خواید چیکار کنید.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 1
    حتی اگر تعداد روزانه مبتلایان به ده هزار نفر هم برسه، باز سخنگو و معاون وزارت بهداشت خواهند گفت، روند مبتلایان نزولی است و کرونا در حال مهار!!!!
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    29 15
    فقط روز قدس نباید باشد. اما مردم در هم بلولند در مترو و اتوبوس ایراد ندارد.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 0
      والله زشته امار کشورهای دیگر نزولی باشد ولی امار ما صعودی! دیگه دولت اصراری بر خانه ماندن مردم ندارد بلکه می خواهد اکثریت بیمار شوند تا در پاییز مصون شوند اما ثابت نشده که اگر کسی مبتلا شود در برابر ویروس مقاوم خواهد شد وای از سفرهای تابستانی!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    26 2
    اگر به جای ایشان یک تابلوی اعلانات بگذارید، بهتر است، لااقل نیاز نیست دیگر حقوق چند ده میلیونی بدهید،. مرد حسابی تو این همه پول میگیری که هر روز بیایی همینو بگی؟
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا. یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
  • مسعود دیپلمات IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    5 0
    اگر صادق هستی بگو چکونه آنها را معالجه می کنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس