شهرداد روحانی

شهرداد روحانی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش، اعلام کرد که دیگر در ارکستر سمفونیک تهران سِمتی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، شهرداد روحانی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش، اعلام کرد که دیگر در ارکستر سمفونیک تهران سِمتی نخواهد داشت. در سال‌های اخیر حضور او به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران، با انتقادهای تندی از سوی منتقدان و برخی از اهالی موسیقی همراه بود. بسیاری معتقد بودند که روحانی صلاحیتِ فنی برای رهبریِ ارکستر سمفونیک تهران را ندارد.

بیشتر بخوانید:

شهرداد روحانی چگونه رهبر ارکستر سمفونیک تهران شده است؟

مدل عاشق اسرائیل در ایران کنسرت برگزار می‌کند؟ +عکس

کارنامه تقلبی شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران

متن منتشر شده از سوی شهرداد روحانی به این شرح است:

«در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می‌نمایم. فرصتی که به رغم روزهای تلخ و شیرین، با حضور و حمایت علاقه‌مندان و مخاطبان، برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود. از تک تک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که در طی این دوران چهار ساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایجاد بستر فرهنگی مناسب، زمینه را جهات گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت‌های ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته فعالیت‌های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.»

شهرداد روحانی - اول خرداد 1399

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    با کلاس ترین موزیسین دنیا یانی هست که شهرداد روحانی توی کنتسرت یانی همراهی کرده حالا شما بهش می گید خالتور ساز؟ یه حرفی بزنید که بیشتر زیر سوال نبرید خودتون رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس