کد خبر 1074512
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
نفت آمریکا

در گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا آمده است: انتظار می رود تولید نفت آمریکا در ماه ژوئن، رکورد کاهش روزانه ۱۹۷ هزار بشکه را بزند و به ۷.۸۲۲ میلیون بشکه در روز برسد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت در ۷ حوزه بزرگ تولید نفت شیل این کشور در ماه ژوئن، رکورد کاهش روزانه ۱۹۷ هزار بشکه را بزند و به ۷.۸۲۲ میلیون بشکه در روز برسد.

بر اساس آمار این گزارش، این رقم تولید نفت آمریکا، کمترین میزان از آگوست ۲۰۱۸ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

کاهش دکل‌های نفت و گاز آمریکا به پائین‌ترین رقم تاریخ

تولید نفت شیل آمریکا از سال ۲۰۱۳، دو برابر شده و تولید نفت این کشور را در مجموع به رکود جدیدی رسانده بود. تولیدکنندگان آمریکایی از ماه مارس با سقوط قیمت نفت به علت افت تقاضای ناشی از شیوع ویروس کرونا، تولید خود را کاهش دادند.

انتظار می رود در ماه ژوئن، تولید نفت آمریکا در مناطق بزرگ تولید نفت شیل کاهش یابد و بیشترین کاهش ۸۷ هزار بشکه در روز در حوزه پرمیان باشد. پرمیان، بزرگ ترین منطقه تولیدکننده نفت شیل آمریکاست و انتظار می رود تولید در این منطقه به حدود ۴.۲۹ میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین در گزارش بهره وری خود پیش بینی کرد تولید گاز طبیعی آمریکا در ماه ژوئن برای هفتمین ماه متوالی کاهش خواهد یافت و به ۸۱.۵ میلیارد فوت مکعب در روز خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • raya IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    1 0
    گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ترامپ کوچولو
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    1 0
    نفت ایران و ونزوئلا را تحریم کردند، اکنون خداوند نقاشان را تحریم کرده اما ببین به چه روزی افتاده‌اند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس