کد خبر 1074229
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
مسی

رئیس پیشین باشگاه اینتر می‌گوید فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا، این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان ماه ژوئن 2021 به پایان می‌رسد، هنوز نسبت به تمدید قراردادش با این باشگاه اقدامی نکرده و آینده او در هاله‌ای از ابهام است. فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌های که در فصل جاری در 31 بازی موفق به ثمر رساندن 24 گل شده است، این فصل اختلاف‌نظرهایی با هیئت مدیره باشگاه بارسلونا داشته و همین دلیل اصلی به نتیجه نرسیدن برای امضای قرارداد جدید بین طرفین بوده است.

بیشتر بخوانید:

برترین گلزنان تیم‌های اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا

ماسیمو موراتی، رئیس پیشین باشگاه اینتر که خود در گذشته علاقه بسیاری به جذب برنده 6 توپ طلا داشته، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «رای گِر پارلامنتو» ایتالیا گفت: مسی رویای همه است، اما او بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

وی همچنین درباره مهاجم آرژانتینی اینتر که در 31 بازی فصل جاری 16 گل به ثمر رسانده و به شدت مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد، اظهار داشت: این به لائوتارو بستگی دارد که بخواهد از اینتر برود یا بماند. من اخباری خوانده‌ام مبنی بر اینکه بارسلونا پیشنهاده گزافی به او داده که پاسخ منفی دادن به آن دشوار خواهد بود.

رئیس پیشین باشگاه اینتر همچنین درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه در جذب هافبک جوان برشا پیشتاز است، تأکید کرد: ساندرو تونلی بازیکن خوبی است، اما اینتر همین حالا استفانو سنسی را دارد.

موراتی در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد که اینتر بخواهد نسبت به جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند اقدام کند؟»، اظهار داشت: کارهای که هالند انجام می‌دهد شما را برای جذب او وسوسه می‌کند، اما اینتر همین حالا روملو لوکاکو را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس