کد خبر 1073885
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
پیانیچ و ملو

بانوی پیر تنها در یک صورت حاضر خواهد شد هافبک بوسنیایی خود را به آبی‌واناری‌های کاتالونیا بدهد.

به گزارش مشرق، با وجود انتشار برخی گزارش‌ها در رسانه‌های اسپانیایی درباره احتمال معاوضه میرالم پیانیچ با نلسون سمدو، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که یوونتوس تنها و تنها در یک صورت با انتقال هافبک بوسنیایی خود به بارسلونا موافقت خواهد کرد، اینکه آرتور ملو در جهت معکوس به یوونتوس برود.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا جانشین سمدو را مشخص کرد +عکس

نشریه اسپورت کاتالونیا روز گذشته (یکشنبه) ادعایی عجیب کرده و نوشته بود که بیانکونری پذیرفته دو بازیکن خود، میرالم پیانیچ و ماتیا دی‌شیلیو را به علاوه 25 میلیون یورو به بارسلونا می‌دهد تا مدافع این تیم نلسون سمدو را بگیرد. این گزارش و ارقامی که در آن درج شده بود از همان ابتدا دور از واقعیت به نظر می‌رسید، اما اکنون رسانه‌های ایتالیایی نیز بی‌اساس بودنش را تأیید کرده‌اند. طبق گزارش این رسانه‌ها یوونتوس هیچ تمایلی به جذب سمدو ندارد.

در همین حال جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که تنها بازیکن بارسلونا که یوونتوس حاضر خواهد بود پیانیچ را با آن معاوضه کند، هافبک برزیلی این تیم آرتور ملو است. این معاوضه هم اما غیرمحتمل است، چون بازیکن برزیلی بارسا بارها و بارها تأکید کرده است که می‌خواهد در نوکمپ بماند و به هیچ پیشنهادی توجه نمی‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد که پیانیچ هنوز هم در فهرست فروش یوونتوسی‌ها قرار دارد و احتمال دارد که با بازیکنانی مانند پل پوگبا در منچستریونایتد یا لئاندرو پاردس در پاری‌سن‌ژرمن معاوضه شود.

بیانکونری ارزش پیانیچ را رقمی بین 30 تا 40 میلیون یورو می‌داند پس غیرممکن به نظر می‌رسد که این باشگاه بخواهد علاوه بر او، دی‌شیلیو و 25 میلیون یورو هم به بارسلونا بدهد تا سمدو را بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس