کد خبر 1073697
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
لبنان

منابع لبنانی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی دست به اقدام خطرناک دیگری در مرز با لبنان زده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، منابع لبنانی اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی یک چوپان در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی آتش گشودند.

این منابع بیان کردند: نظامیان صهیونیست این چوپان را که بر اثر تیراندازی این نظامیان زخمی شده بود به یکی از بیمارستان های خود منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

۷۲ سال جنایت و زندگی نکبت‌بار صهیونیست‌ها

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: یک واحد از نیروهای نظامی اسرائیل در حالی که در منطقه جبل دوف در مرز با لبنان طبق معمول همیشه در حال رصد اوضاع بودند به فردی که از لبنان به داخل خاک اسرائیل وارد می‌شود مشکوک می‌شوند و فرد مظنون مورد اصابت نیروهای ارتش قرار می‌گیرد و سپس توسط بالگرد نظامی به یک بیمارستان اسرائیل منتقل شد و تحقیق درباره ابعاد این حادثه جریان دارد.

گفتنی است که ساعاتی قبل هم منابع لبنانی اعلام کرده بودند که جنگنده‌های صهیونیست بار دیگر در اقدامی تجاوزکارانه بر فراز آسمان مناطقی از لبنان به پرواز درآمدند.

طبق اعلام این منابع، جنگنده‌های صهیونیست حریم هوایی لبنان در مناطق جنوبی را نقض کردند.

گفتنی است، علیرغم اینکه دولت لبنان بارها به مجامع بین‌المللی به دلیل نقض مکرر حریم هوایی خود توسط صهیونیست‌ها شکایت کرده است، اما این مجامع هیچگاه اقدامی در مسیر ممانعت از تداوم تجاوزگری‌های تل آویو انجام نداده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس