کد خبر 1073677
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

به گزارش مشرق، لایف‌وب در یک پایش، دو بازه زمانی، از ۳۰ بهمن ۹۸، تاریخ رسمی ورود کرونا به ایران تا ۸ فروردین ۹۹، تاریخ پایان تعطیلات نوروزی و بازه زمانی دوم، از ۹ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۹۹، محتوای صفحات اینستاگرامی را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

زندگی اینستاگرامی از کجا آمد؟

نتیجه این رصد، بیانگر آن است که هشتگ «در خانه بمانیم» از هشتمین هشتگ در بازه زمانی اول، به رتبه دومین هشتگ در بازه زمانی دوم صعود پیدا کرده است.

این صعود نشان‌دهنده موفق بودن کمپین «در خانه بمانیم» در اینستاگرام است.

به عبارت ساده‌تر، کاربران اینستاگرام در بازه زمانی دوم ترجیح داده‌اند محتواهای مرتبط خود را، با هشتگ این کمپین منتشر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    کمپین(انگلیسی) = پویش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس