کد خبر 1073228
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: در روزهای گذشته کانال های تلگرامی وابسته به منافقین، اقدام به انتشار  و باز نشر خبری در مورد شورش در زندان مرکزی ارومیه کردند که با بررسی های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید این خبر کذب بوده و هیچگونه ناآرامی و شورشی در این زندان رخ نداده است.

لازم به ذکر است رسانه هایی که اقدام به انتشار این دروغ پردازی کردند، پیشتر نیز در اواسط فروردین ماه نیز شایعه ابتلاء یک زن زندانی و مرگ وی به علت بیماری کرونا در زندان مرکزی ارومیه و و شیوع بیماری در زندان  و انتقال 50 زندانی مشکوک به کرونا، به بیمارستان  را منتشر کردند که در همان زمان مشخص گردید این ادعا کذب بوده است.

همچنین در بررسی های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید که زندانی مذکور در بیمارستان حضرت سید الشهدا(ع) که فقط مختص بیماران قلبی می باشد، به علت عارضه قلبی فوت کرده و این بیمارستان اساساً پذیرش بیمار کرونایی نداشته است.     

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    22 4
    دکتر علی شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور!!!!
  • سرابی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    12 0
    مشکل بشر بدبین بودن و زودباور بودن و گرایش به قبول و باور بدیها بجای خوبیهاست و همه این موارد باعث میشه اخبار غلط که مربوط به تخریب کردن هست رو بهتر باور کنه که این موضوع موجب رونق بازار خائنان و شایعه پراکنان میشه حتی در مورد بدگویی از روی دشمنی برای شکست خواستگاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس