کد خبر 1073150
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به موضع گیری های اخیر در مورد لیگ برتر گفت: در مورد شروع مسابقات لیگ تابع تصمیم مقامات هستیم.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند گفت: قبل از هرچیز این نکته را اذعان می دارم که دوست داریم هرچه سریع تر مملکت به حالت عادی برگردد و بتوانیم با حضور در ورزشگاه ها تیم محبوب مان را تشویق و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: اما آنچه امروز برای ما و همه اهالی فوتبال در اولویت قرار دارد، جان انسان ها و سلامتی جامعه است.

بیشتر بخوانید:

خواستند دیاباته و میلیچ را از ما بگیرند،نتوانستند!+عکس

سعادتمند در خصوص سیاست باشگاه در قبال از سرگیری دوباره لیگ برتر با بیان این نکته که نباید جان انسان ها را فدای فوتبال کرد، اضافه کرد: ما در این خصوص تابع تصمیمات مقامات، متخصصان و ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ما نظر خودمان را اعلام کردیم اما اگر تصمیم مقامات بر این باشد که بازیها شروع شود، ما هم از آن تبعیت خواهیم کرد و با رعایت پروتکل های اعلام شده بهداشتی و مطابق با تصمیمات فیفا و AFC در این بازیها با قدرت تمام حضور خواهیم یافت.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    ماشین رفت وبرگشت...گل گهرسیرجان ....مهدی عبدی،،،،،تیم سوم لیگ
    • امیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      0 0
      اکبریان، لابی عابدینی، پولهای هدایتی، جعل و....... تیم حکومت اینارو نداشت که میرفت تو دورانی که کاپیتانشون(محمد نوری) بخاطر بقا در لیگ سجده شکر بجا می‌آورد..
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      0 0
      چهارم
  • امیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    اکبریان، لابی عابدینی، پولهای اهدایی هدایتی به فدراسیون ، جعل و....... تیم حکومت اینارو نداشت که میرفت تو دورانی که کاپیتانشون(محمد نوری) بخاطر بقا در لیگ سجده شکر بجا می‌آورد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس