کد خبر 1072660
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
از شایعه تا واقعیت نایاب شدن سکه در بازار

کشتی آرای با بیان اینکه کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه است، گفت:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده است.

به گزارش مشرق، محمد کشتی آرای، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا امروز با افزایش ۲۱ دلاری به هر اونس ۱۷۲۱ دلار رسیده، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار است، تصریح کرد:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده و درحالی که قیمت ها تا دو روز قبل ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده بود امروز به ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

ببینید:

کاریکاتور/ نوسانات افسار گسیخته سکه و دلار!

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه  هر دلار که تا ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافته بود امروز به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان کاهش یافته است، گفت:‌ قیمت سکه طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

کشتی آرای ادامه داد:‌ هر مثقال طلا که در روزهای گذشته تا ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود امروز به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا ۷۰۵ هزار تومان بالا رفته بود امروز به ۶۸۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی گفت: بنظر می رسد با توجه به کاهش تقاضا و همچنین کاهش داد و ستدها با توجه به قیمت هایی که در بورس معامله می شود و کاهش حباب سکه از ۴۵۰ هزار تومان به ۳۵۰ هزار تومان، از قیمت های صعودی به ثبات نسبی قیمت خواهیم رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    19 1
    مصداق بارز مثل معروف که می گه به مرگ میگرن که به تب راضی بشی، همینه جالبه که سایت شما هم تو همین پازل داره بازی میکنه قیمت به شکل عجیب و بی منطق وحشتناکی بالا میره اونوقت با یک کاهش جزئی همه سوت و کف و هورا می کشن غافل از اینکه بالا رفتن هیجانی قیمت ارز و طلا چه بلایی داره سر قیمت ملک و اقلام اساسی مردم میاره و چیزی که تاسف آور تره اینه که تو مملکت ما قیمت بالا میره ولی پائین آمدنش غیر ممکنه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    7 3
    فقط می دونم به زودی کسانی که سکه دلار خریدند با طرح دولت بدجور به خاک سیاه می شینند
  • فریبرز IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 0
    کدوم کاهش. بدهکاران مهریه چکار کنن هیچ کس به فکرشان نیست
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    3 1
    كدوم كاهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اوسگول
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    1 0
    کاااااهش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا لعنتتون کنه. ما که باید مهریه بدیم چی؟
  • امد IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 1
    طلاهاپایین نمیاد .تله ها را پایین مکنت فهمیدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس