کد خبر 1072563
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
محسن رضوانی

رئیس فدراسیون شنا در واکنش به انتشار کلیپ منتشر شده شناگران در فضای مجازی گفت: بانوان حاضر در کلیپ شناگران مطرح و ملی‌پوش نیستند.

به گزارش مشرق، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمام مسابقات ورزشی، ورزشکاران در سراسر دنیا در رشته‌های مختلف ورزشی با انتشار کلیپی دوران قرنطینه را سپری می‌کنند. کلیپ منتشر شده از شناگران ایرانی در فضای مجازی سر و صدای زیادی ایجاد کرد اما نکته قابل تامل در کلیپ منتشر شده این است که بانوان حاضر در کلیپ عضو تیم ملی نیستند.

بیشتر بخوانید:

محرومیت ۸ ساله قهرمان المپیک با یک حرکت عجیب

محسن رضوانی درباره کلیپ منتشر شده شناگران ایرانی گفت: روز دوشنبه متوجه انتشار کلیپ چالشی شدیم. کلیپی که شناگران از سراسر دنیا منتظر آغاز تمرینات خود و استفاده از استخر هستند.

وی ادامه داد: گروهی در ایران نیز با هدف تولید کلیپ دوران قرنطینه شنا به چند شناگران ایرانی و برخی ملی پوشان پیغام داده‌اند.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: شناگران ایرانی نیز بدون اطلاع فیلم را تهیه و ارسال کردند چرا که احساس کردند یک چالش جهانی است و برای فدراسیون جهانی تهیه می‌شود. چند خانم شناگر نیز در این کلیپ حضور دارند که برخی از آنها شناگر حرفه‌ای نیستند و برخی نیز شناگران موزن هستند که در ایران ساکن نیستند.

وی در پایان گفت: از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که با سازندگان اصلی این کلیپ برخورد خواهد کرد و منشا اصلی آن را پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس