کد خبر 1072418
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
عکس/ تیم فوتبال هنرمندان در بیمارستان بقیة الله(عج)

دو روز گذشته تصویر مسئول آزمایشگاه نمونه‌گیری بیماران کرونا در شهرستان حمیدیه در حالی در فضای مجازی منتشر شد که پس از گرفتن ده‌ها تست کرونا از بیماران مشکوک، با زبان روزه و لباس‌های پزشکی از هوش رفت.

به گزارش مشرق، دو روز گذشته تصویر  بر زمین افتادن زهرا آبسالان، مسئول آزمایشگاه ویژه نمونه‌گیری بیماران کرونا در شهرستان حمیدیه  در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در توضیح افتادن وی بر روی زمین عنوان شد:  این خانم پس از گرفتن ده‌ها تست کرونا از بیماران مشکوک،  با زبان روزه و لباس‌های چند لایه پزشکی از هوش رفته و بر زمین می‌افتد

زهرا آبسالان در توضیح  عکس منتشر شده، اظهار کرد: دو روز گذشته طبق روال روزانه برای  نمونه‌گیری از بیماران کرونایی در آزمایشگاه آماده شدم و پس از پوشیدن  لباس مخصوص آزمایشگاه  برای نمونه‌گیری به سمت کابین نمونه‌گیری رفتم.

ببینید:

عکس/ روحانیون روانشناس در خط مقدم مبارزه با کرونا

وی گفت: در آن روز آمار بیماران مشکوک به کرونا که برای نمونه‌گیری به آزمایشگاه مراجعه کرده بودند زیاد بود از طرفی گرمای طاقت فرسای هوا و پوششی که برای نمونه گیری بر تن کرده بودم مرا بسیار اذیت کرد، به همین دلیل در حال گرفتن نمونه‌گیری‌های آخر بودم که احساس کردم انرژی و توان ادامه کار را ندارم، تمام لباس‌های من از داخل خیس عرق شد و آب بدنم رفته بود.

مسئول آزمایشگاه شهرستان حمیدیه افزود: معمولاً در آزمایشگاه زمانی‌که دستهای خودمان وارد لباس‌های آبی رنگ مخصوص کابین نمونه‌گیری می‌کنیم از آنجایی که  دستکش‌ها ممکن است که  آلوده باشند نمی‌توانیم به سرعت دستهای خودمان را از کابین خارج کنیم، به همین خاطر این قضیه زمان برد و زمانی که نمونه‌گیری تمام شد احساس کردم دچار سرگیجه شدم و حالم بد شد که از کابین خارج شدم و روی زمین افتادم.

بیشتر بخوانید:

چند روایت‌ معتبر از آدم‌های خط مقدم مبارزه با کرونا

آبسالان با اشاره به تعداد زیاد موارد مشکوک در شهرستان حمیدیه که نیاز به بررسی دارند، بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در خوزستان مراکز ۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته مراکز بهداشت در سطح استان فعال هستند و همکاران ما در حوزه درمان روزهای سختی را می‌گذرانند چرا که بار کاری را بالا برده است.

وی با بیان اینکه برخی مراکز بهداشتی در مناطق صعب العبور هستند و همکاران باید محل زندگی خود را طی کنند تا به محل کار برسند، گفت: پوشیدن لباس‌، عینک، دستکش، ماسک و ...  فشار را روی همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان زیاد کرده است.

آبسالان عنوان کرد: عاجزانه از مردم درخواست می‌کنم مقدار بیشتری به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند و با کادر بهداشت و درمان همراه باشند تا این روزهای سخت را سپری کنیم و جشن شکست کرونا را همه باهم بدون داشتن خاطره تلخ از دست دادن عزیزی چه در کادر درمان و چه از بین شهروندان بگیریم.

وی افزود: ما هم خانواده داریم و عزیزانی چشم انتظار ما هستند این روزها که استان درگیر شده و آمار صعودی شده و در وضعیت هشدار قرار گرفتیم این روزها به شدت گرفتار شدیم و هر کاری کردیم وظیفه ما  بوده و هر چقدر خستگی دارد تحمل می‌کنیم.

زهرا آبسالان کارشناس ارشد میکروب شناسی پزشکی، مسئول آزمایشگاه شهرستان حمیدیه، مسئول درمانگاه شبانه روزی شهدای حمیدیه و ۱۳ سال کارمند رسمی شبکه بهداشت حمیدیه را در کارنامه خود دارد که این روزها همراه با دیگران همکاران خود  مشغول نمونه گیری از بیماران کرونا در شهرستان حمیدیه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    خدا حفظت کنه
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    یا من بیده ناصیتی الغوث الغوث
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    طفلی ، خدا بهت سلامتی و قوت بدهد الهی آمین یا رب العالمین
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    بایدازاین زحمتکشان پرستاری که درمناطق محروم وگرم مشغول به بیماران کورانایی هستندتقدیر وتشکرکرد
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    13 4
    رنج دوران برده ایم. جمهوری اسلامی ایران بواسطه این از خودگذشتگی ها و حماسه ها است که استوار و پایدار در کوران حوادث مانده است. یک روز آتش نشان ، یک روز بسیجی و سپاهی و ارتشی ، یک روز عموم مردم در رزمایش های مومنانه و روز دیگر سپیدپوشان. این کشور تحت توجهات خاص خدا و معصومین سلام الله علیه هرگز گزندی به آن نمی رسد.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    13 1
    خدایا به هم وطنانم سلامتی عطا کن و شر این نحوست رو رفع کن!
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 2
    کاش نصف شرف این خانم رو یه عده از دولتی ها و مجلسی ها داشتن
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    9 1
    خدا قوت
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    9 1
    اونهایی که نکات بهداشتی رو رعایت نمیکنن بخونن و شرمنده بشن
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 2
    کاش پروانه سلحشوری بیدین و بی وطن مسلمانی و عرق ملی رو از این خانم یادمی گرفت.همینطور سلبریتی های بیدین لوس و پرمدعای تهرانی.
  • سیدمحسن IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    3 0
    سلام وخسته نباشید مدافع های سلامت خداقوت الهی از خداوند هرچی مخواهید به خودتون وخانواده های عزیزتون عطا کند ایول به غیرت وشرفتون ماشاالله خدا همه مریضهارو شفا بد والهی زودتر نابودی کورانا ببینیم الهی آمین
  • ناشناس IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    9 0
    50درصد مردم اصلا توجهی به این بیماری ویروسی ندارند وکرونا را یک شوخی فرض میکنندکه جای بسی تاسف است کادر درمانی بیمارستانها بر حسب وظیفه ای که دارندو وجدان کاری نزدیک به سه ماه است که در گیر هستند خدا به همه این عزیزان که با جان ودل فداکاری میکنند قوت بدهد.
  • عباس IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    10 1
    افرین بر تو شیرزن
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 1
    اجرت با خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس