کد خبر 1072410
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از مراسم اختتامیه دهمین دوره پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس در روز ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: براساس تصمیمات جدید هیئت‌رئیسه مجلس مقرر شده که آخرین جلسه دوره دهم پارلمان دروز سه‌شنبه هفته آینده(۳۱ اردیبهشت ۹۹) برگزار شود.

وی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس، اظهارداشت: قرار است در این نشست آقای لاریجانی رئیس مجلس گزارشی از مهم‌ترین تصمیمات، مصوبات و اقدامات مجلس دهم به نمایندگان و مردم که از رادیو در جریان مشروح مذاکرات قرار می‌گیرند، ارائه دهد.

ببینید:

فیلم/ مصوبات جنجالی مجلس در روزهای پایانی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین قرار است در مراسم اختتامیه دوره دهم مجلس، روسای کمیسیون‌ها نیز گزارشی از ۴ سال فعالیت کمیسیون‌هایشان ارائه دهند.

رنجبرزاده اضافه کرد: در آخرین جلسه مجلس دهم که سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، هیچ مصوبه‌ای نداریم و فقط مصوبات قبلی و ایرادات احتمالی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش از پایان آخرین جلسه مجلس در دوره دهم، نمایندگان با رئیس مجلس و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه عکس یادگاری می‌گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    زودتر برید دیگه....
  • Reza IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    تصمیمات مهم!!!!مگه این مجلس برای مردم کاری هم کرد ضعیف ترین مجلس ایران از مشروطه تا الان مجلسی که براندازیی مثل سلحشوری رو تحویل داد با نماینده دلال بازار خودرو، لکسوس سوار سلفی بگیر، میدم بکننت تو گونی و ...
  • NL ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    دورانتان تمام شد و به تاریخ پیوستید. دوران خدمت به جامعه مستضعفین و شعیان را با سینه زدن زیر پرچم غربگرایان به فنا دادید. خدا به شما سخت بگیرد که برجام، برجام 2، معاهدات خسارت بار متعدد، FATF عدم برخورد با رییس جمهور حسن روحانی بخاطر افزایش پایه پولی کشور از 400 تریلیون به 2000 تریلیون از دشواری هایی است که شما به ایران عزیز تحمیل کردید. خدا به شما سخت بگیرد.
  • حسینی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    زودتربرید که برای بازنشستگان کاری نکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس