آخرین آمار جهانی کرونا/مرگ بیش از ۱۶۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته+جدول

تاکنون ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ مبتلا و ۸۳ هزار کشته در رده نخست جهان قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۸۴۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۹۲ هزار و ۸۹۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید

راه اندازی «ساعت مرگ ترامپ» در میدان تایمز نیویورک

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۶۰۴ هزار و ۲۱۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲ هزار و ۲۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۳ هزار و ۴۲۵ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش یک هزار و ۳۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۹ هزار و ۵۲۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶ هزار و ۹۲۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۱۰ هزار و ۸۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۳۲ هزار و ۲۴۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲ هزار و ۱۱۶ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، ایتالیا، فرانسه، برزیل و آلمان نیز به ترتیب با ۲۲۶ هزار و ۴۶۳، ۲۲۱ هزار و ۲۱۶، ۱۷۸ هزار و ۲۲۵، ۱۷۸ هزار و ۲۱۴ و ۱۷۳ هزار و ۱۷۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۲۹۶ هزار و ۷۴۶، ۱۸۰ هزار و ۴۷۰ و ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    هروقت این عکس عروسانه رو از کرونا میذاری یاد این شعر میوفتم: ببخش عروس قصه دلم جوونی کرده / با تو اگه یه لحظه نامهربونی کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس