کد خبر 1072126
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با حدود یک میلیون مبتلا و ۵۵۰۰۰ کشته در صدر + جدول

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف ۲۴ ساعت گذشته با یک روند صعودی در مقایسه با یک روز قبل به ۸۲ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.

به گزارش مشرق، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ یکهزار و ۶۷۴ نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۸۲ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید

رویترز: ۲۰ هزار نفر در آسایشگاه‌های انگلیس بر اثر کرونا جان باخته‌اند

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ابتلای ۲۱ هزار و ۴۹۵ مورد جدید به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به یک میلیون ۳۶۹ هزار و ۳۷۶ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نمایانگر روند افزایشی تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، با اینحال، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته را در این کشور، ۸۳ هزار و ۴۲۶ نفر گزارش کرد.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۸ هزار و ۶۵۵ مورد ابتلا و ۲۷ هزار و ۱۷۵ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

تاکنون آنطور که آمار و ارقام نشان می‌دهد، دستکم چهار میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به «کووید-۱۹» آلوده شده‌اند که از این میان ۲۹۲ هزار و ۸۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۴۴۳ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    الهیییییییییییی آنانی را که ما را تحریم کردند ، آنانی که حکم تحریم را امضا کردند و آنانی که روزشمار نابودی ملتمان را به بیماری آرزو کردند ، از شکست ما نا امید و زبون بگردان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس