کد خبر 1071925
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش مشرق، سید مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم طی توییتی درباره عزل وزیر صمت توسط روحانی نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مجید IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 38
    آقای میر سلیم نیامده ماهیت خود را نشان دادی!!
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      32 0
      کشف عجیبی کردی! خداقوت
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    29 1
    از افراد وابسته به صهیونیست انتظار دیگه ای نمی ره. ما برای پاکسازی نهایتا دو سال دیگه صبر می کنیم. اگر از چارچوب قانون با خیانت کارن به ایران و مردمش برخورد نکنین، ما از راهی دیگه وارد می شیم!
  • مرصاد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    44 1
    دولت ؛ اشرافی ، غربزده ، خود رای و بی لیاقت تزویر ( با عرض پوزش به معدود افراد صالح کابینه !)
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 19
    این آقای میرسلیم نیومده شمشیر رو از رو بسته. البته ۲۸۹ نفر دیگه هم تو مجلس هستن:)
  • سید حبیب IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 0
    تنها راه نجات خودرو سازی اولا خارج کردن انحصار تولیدخودرو از دست این دو خودرو ساز بی لیاقت و بی کفایت و حروم لقمه یعنی باید به هر کسی که دوست داشت وتوان مالی داشت اجازه تولید داد البته به شرط رعایت یکسری استانداردهای تولید خودرو اگر خودرو تولیدی هر شرکت تولیدی دارای آن استانداردها بود اجازه فروش و تولید پیدا خواهد کرد اگر چنین شود قطعا خودرو سازی به سوی رقابتی شدن و بالا رفتن کیفیت خواهد رفت، درچنین شرایط یک مخترع عزیزی مثل جمشید آرین مخترع خودرو برقی نیز اجازه تولید در کشور پیدا خواهد کرد. دوما باید پیش فروش خودرو کاملا ممنوع شود و هر شرکت تولیدی خودرو بعد از تاییده استاندارد خودرو تولیدی خود از طریق درگاه فروش اینترنتی شرکت هر روزه به مردم بصورت نقدی و فوری ارائه کند تا مردم بجای اینکه بخواهند گرفتار خرید از دلالان دزد شوند بروند از خود شرکت خودرو سازی خریداری کنند چون پیش فروش یعنی اینکه خودرو توسط دلالها که گاها از خود همین خودرو سازها هستند میفته و مردم بخاطر نبود فروش نقدی خودرو مجبور میشن از دلال بخرن و دلال هم روز به روز با قیمتهای نجومی با مردم بازی میکند سوما بایدفروش نقدی و فوری خودرو بر اساس یکسری محدودیتها باشدکه هر شخص نهایتا در سال بتونه 2 خودرو از تمامی شرکتها خریداری کند یعنی اگر یک خودرو از شرکت A خریداری کرد بعد از 6 ماه میتواند خودروی دیگری از شرکت خودرو سازی دیگری خریداری کند و بعد از آن تا 2 سال اجازه خرید خودرو نخواهد داشت مثلا از اینگونه شرایط فروش ها باشد چهارما قیمت ها نیز شفاف شود یعنی مردم بدونن چقدر برای تولید خودرو هزینه شده است و چقدر سود خودرو خواهد بود مردم که منکر سود کارخانه نیستند ، فقط مثل خودروسازی سایپا وایران خودرو نشودکه فقط تا میتونن جیب مردم خالی میکنند.
  • غبا دالله IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 10
    سلام این اقا از زمان گذشته کینه به دل مانده از زمانی که امام عزیز اجازه نداد به جای میر حسین نخست وزیر شود خدا به داد برسد بعد از این باشد خدا بزرگ است مرگ بر امریکا
  • وحید IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 15
    اقای محترم، عزل وزیر ناکارامد و لابی گرصمت نشانه لبریز شدن صبر مردم از رانت، فامیل بازی، وضعیت نابسامان واحد های تولیدی، وضعیت اسف بار وجود قیمتهای مختلف در بازار، وضعیت بهم ریخته بازار و ... است که ظاهرا اقای رییس جمهور ان را حس کردن!
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 14
    موتلفه کل ایران ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از ۸۰ میلیون نماینده از شهر ۱۰ میایونی با مشارکت ۲۰ درصد و حالا ژست
  • DE ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    9 0
    این وزیر را هل دادند جلوی تیربار آقای روحانی خدا کنه بقیه وزرا یا توبه کنند متنبه و مردمی بشن یا هلشون بدهند جلوی تیر بار حسن آقا چون حسن آقا این دم آخری از دم فله ای و درهم شلیک میکنه حالا به کی بخوره خدا میدونه .
  • کشاورز IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    5 0
    دولت بی کفایت ...اندکی صبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس