کد خبر 1071799
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
حمید درخشان

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید که برخی برای قهرمان نشدن سرخپوشان تلاش می‌کنند و به همین دلیل با ادامه یافتن لیگ برتر مخالف هستند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص وضعیت مبهم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال و اینکه برخی معتقدند اگر بازی‌ها نیمه‌کاره بماند نباید قهرمان را معرفی کنند، گفت: نباید در این زمینه خیلی ساده فکر کنیم یا حرف بزنیم. فدراسیون برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید نماینده‌های ایران را به AFC معرفی کند و این معرفی بر اساس شکل جدول تا پایان هفته بیست‌ویکم یا پایان نیم فصل اول خواهد بود. در هر دو حالت پرسپولیس صدرنشین بوده و اگر نماینده‌های ایران به AFC معرفی شوند باید بر اساس چیدمان جدول باشد. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بدعادت شده‌؛ هر سال می‌خواهد همین جوری قهرمان شود!

وی ادامه داد: وقتی پرسپولیس به عنوان یکی از نماینده‌های ایران به AFC معرفی شود، این معرفی بر اساس جایگاه این تیم خواهد بود. حتی اگر قرار باشد قهرمان فصل گذشته را هم ملاک قرار دهند، باز هم پرسپولیس قهرمان شده است. فدراسیون می‌تواند برای تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت لیگ از AFC هم استعلام یا کمک بگیرد و این موضوع چندان پیچیده نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد: بعضی‌ها برای قهرمان نشدن پرسپولیس تلاش می‌کنند و موافق ادامه یافتن بازی‌ها نیستند ولی هر چیزی منطق خاص خودش را دارد. پرسپولیس دوست دارد بازی کند و در زمین قهرمان شود ولی اگر بازی‌ها لغو شد طبیعتا باید تیم قهرمان و تیم‌هایی که سهمیه آسیا گرفتند را به AFC معرفی کنیم.

درخشان در خصوص مشکلات مدیریتی پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس بابت گذشته مشکلات مالی و بدهی فراوانی دارد. حالا هم یک عده آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود، باید به مدیران پرسپولیس فرصت داد تا مشکلات را به حداقل برسانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • م ج IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    3 0
    کاش به جای این همه دست و پا زدن خارج از زمین یکم تو زمین خودشون را تَنگ می گرفتن
    • امیر IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      1 1
      برو به اعترافات اکبریان(داور) خوب گوش کن
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    3 0
    اینقدر که در مورد برگزاری بازی های لیگ که فقط پای چند صد نفر از بازیکنان و کادر فنی و عوامل برگزاری بازی ها در میان است حساسیت به خرج داده میشود و دغدغه کرونا را به بالاترین سطح اعلام کرده اند اما در مورد بازگشت فعالیت های مردم به زندگی عادی و شروع فعالیت های مشاغل که پای میلیون ها نفر مردم ایران در میان است اینگونه وسواس و حساسیت به خرج داده نشده است ؟!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس